הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה מהלב: לפי מחקר חדש ניתן למנוע מחלות לב, שנגרמות כתוצאה מהזדקנות
לדברי החוקרים אנשים בגיל העמידה יכולים לצמצמם את הסיכון שלהם לאי ספיקת לב אם ישמרו על לחץ דם נמוך, באמצעות ירידה במשקל ופעילות גופנית בתדירות קבועה

מחקר שבדק 5.4 מיליון משתתפים מצא, כי אנשים עם לחץ דם גבוה נמצאים בסיכון כפול לפתח מחלות לב. המחקר הראה, כי ניתן למנוע מחלות לב, שנגרמות כתוצאה מהזדקנות, באמצעות שילוב פעילות גופנית על בסיס קבוע. לדברי החוקרים, אנשים עם לחץ דם גבוה היו בסיכון כפול לפתח מחלות לב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לחץ דם גבוה מכפיל את הסיכון לסוגים מסוימים של מחלות לב 

גם משתתפים שלחץ הדם שלהם לא היה גבוה באופן רשמי, אך עמד על מעל לרמה הבריאה היו בסיכון גבוה ב-40 אחוז לפתח מחלות שנגרמות כתוצאה מהסתיידות עורקים. התנאים בהם נתון הגוף, במצב בו לחץ הדם גבוה, משפיעים על אחד מכל 20 אנשים שעברו את גיל 75. תנאים אלה יכולים לגרום לאי ספיקת לב קטלנית.

התנאים בהם נתון הגוף, כשלחץ הדם גבוה, גורמים לזרימת דם מוגבלת, בשל שסתומי לב צרים; וגורמים לדליפות דם אל תוך חדרי הלב, בשל שסתומים שלא נסגרים כראוי.

החוקרים בדקו את לחץ הדם של המשתתפים שבע פעמים במהלך תקופה של תשע שנים ומצאו שכ-27,000 משתתפים פיתחו את התנאים האמורים כשהגיעו לסוף שנות ה-50 עד תחילת שנות ה-60 לחייהם.

ניתן להוריד את הסיכון למחלות לב באמצעות פעילות גופנית, כך לדברי החוקרים

עם זאת, לדברי החוקרים, אנשים יכולים למנוע מצב של אי ספיקת לב באמצעות שליטה והורדת לחץ הדם שלהם בגיל העמידה, באמצעות ירידה במשקל ופעילות גופנית. המחקר מצביע על כך שמחלות לב חמורות, שרווחות בקרב אנשים מבוגרים, לא נגרמות כתוצאה מהזדקנות בלבד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE