הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבשורה על פי טראמפ: זה סרט שבבסיסו סיפור אמתי על חוויה מיסטית
הסרט The Trump Prophecy עוקב אחר החוויה המיסטית של הכבאי, מארק טיילור, במהלכה שמע את קולו של האל מדבר אליו ומוסר לו פרטים על אחד האירועים המשמעותיים בעולם

מה אם הייתם שומעים קול בתוך הראש, קול שונה מזה של מחשבותיכם, קול חזק שמדבר אליכם בגוף שני? הקול היה מוסר לכם פרטים שמעולם לא דמיינתם על אחד האירועים החשובים בעולם. האם הייתם מקשיבים לקול? מה היה דרוש על מנת לשכנע אתכם שזה קולו של האל שדיבר אליכם? ב-2 באוקטובר יגיע לבתי הקולנוע סרט, שמבוסס על חוויה אמתית שחווה הגיבור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חוויה אמתית או הזיה? תחליטו אתם

מדובר בכבאי, מארק טיילור, שחווה חוויה מיסטית בדיוק מהסוג האמור, בסביבות השעה 2 בלילה של ה-28 באפריל 2011. הוא לא הצליח להירדם וזפזפ בין ערוצים בטלוויזיה. לפתע, הופיע דונלד טראמפ על המסך ומארק חש שהוא שומע את האל אומר "אתה שומע את קולו של הנשיא הבא". לאחר מכן מארק גילה עוד כמה עשרות הקלטות וידאו שלא אנשים אחרים, שסיפרו כי הם קיבלו את אותו המסר והיו משוכנעים באותה המידה שהוא הגיע מהאל.

הסרט, The Trump Prophecy, מציג מסר מלא השראה ותקווה. הוא מדגיש את היופי ואת הגדולה של ארצות הברית ושל תהליך הבחירות. בסרט עולות שאלות, כגון מה המשמעות של להשיב את אמריקה לגדולתה; כיצד כלכלה אמריקנית בריאה משפיעה על הכלכלה העולמית; מה המשמעות של הממשל האמריקני הנוכחי עבור המזרח התיכון ובעיקר עבור ישראל; וכיצד צבא אמריקני חזק משפיע על מאזן הכוחות העולמי ועל השלום?

צפו בטריילר:


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE