הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על הדבש ועל הסטינג: מה הביא את הכוכב הבריטי ומאסטר הרגאיי, שאגי, להופיע יחד בלאס וגאס?
מדובר בהופעה מפתיעה ויוצאת דופן, עם שיתוף הפעולה הכי פחות סביר שיכול היה לקרות, עד היום. סטינג ושאגי הקליטו יחד אלבום שלם, וכעת הם מגיעים לעיר במסגרת סיבוב ההופעות המשותף שלהם

הערב של ה-13 באוקטובר צפוי להיות מהנה במיוחד עבור מי שיהיו ב-Park Theatre, שבמתחם מלון MGM, בלאס וגאס. הסיבה כפולה: גם סטינג וגם שאגי יעלו על הבמה למופע המשותף שלהם ויראו לקהל מה קורה כאשר “Mr. Boombastic” פוגש “Englishman in New York”.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משחקים אותה קשוחים. סטינג ושאגי

אגדת הרוק, סטינג (גורדון מת'יו תומס סאמנר), ומאסטר הרגאיי, שאגי (אורוויל ריצ'רד בורל), עושים היסטוריה עם המופע המשותף שלהם, מעצם העובדה שהם הפכו לשני האמנים המפתיעים ביותר בשיתוף הפעולה שבחרו לעשות. מדובר בשיתוף הפעולה הכי פחות סביר שתעשיית הבידור יכלה לצפות לו.  למרות ההפתעה, השותפות המוסיקלית הובילה את הצמד להקליט יחד אלבום באורך מלא ולצאת לסיבוב הופעות בצפון אמריקה, על מנת להפיץ את הבשורה שלהם.

הצמד חבר לשיתוף פעולה ראשון כששאגי שלח לסטינג הקלטה של קטע מוסיקלי שהיה בשלבי עבודה. מדובר בשיר “Don’t Make Me Wait”. הכוכב הבריטי התלהב מהקטע המוסיקלי ומאז חבר לשאגי. השניים עבדו יחד על האלבום המשותף שלהם, שמבוסס על מוסיקה קאריבית ועל סגנונות שהשפיעו על כל אחד מהם בנפרד.

שיתוף הפעולה הכי פחות סביר בתעשיית הבידור. סטינג ושאגי יחד על הבמה

המעריצים יכולים לצפות לחוויה שתכלול קטעים מהאלבום החדש, לצד להיטים ותיקים של השניים. מדובר על מופע נדיר ויוצא דופן שלא כדאי לפספס.

מחיר: החל מ-80 דולר.
כתובת: Park MGM Las Vegas, 3770 S Las Vegas Blvd, Las Vegas
טלפון: 844.600.7275
אתר: https://www.parkmgm.com

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE