הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופת ההוריקן פלורנס קטלה קרוב לשני מיליון תרנגולות בשתי חוות ענק
גם ארגון מגדלי החזירים פרסם על פגיעות קשות, אך נכון לעכשיו לא פרסם מספר מדוייק. צפויות אבידות נוספות בשל מים מזוהמים בחיידקי אי קולי וסלמונלה

הוריקן פלורנס הביאה לאבדות בנפש ורכוש קשות אבל עד כה לא דובר כלל על נזק שלרוב נספר מבחינת החוק כרכוש – אבל מדובר בנפשות לכל דבר ועיניין. הסופה הקשה הביאה למותן של כמעט שני מיליון תרנגולות. חוות סנדרסון הודיעה היום כי לפחות 1.7 מיליוני ציפורים בגידולם נספו כאשר עלו על גדותיהם המים בנחלי צפון קרוליינה. החווה שהוצפה הייתה ספקית תרנגולות גדולה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסופה קטלה מספר עצום של תרנגולות. אילוסטרציה (צילום: shutterstock.com)


נראה כי בחווה נוספת המכילה 211,000 תרנגולות צפויות אבדות: מדובר במקום שנותק בשל האסון וכרגע אין כל אפשרות להעביר מזון, מה שיביא למוות נוסף. צפון קרוליינה היא יצרנית מובילה של עופות, חזירים וטבק, ואלו תורמים 87 מיליארדי דולרים לכלכלת המדינה בכל שנה, מה שהופך את התחומים הללו לתעשייה העיקרית במדינה.

מועצת מגדלי החזירים אומרת כי בהחלט ייתכן שגם חזירים נהרגו בשיטפון, אבל עדיין לא ברור הנזק. ידוע על מספר מקומות גידול חזירים שהוצפו, ועלול להיווצר מצב של מים בעלי חיידקי סלמונה ואי קולי, בשל המצב. שישה עשר נהרות במדינה הוצפו עד כה, והתחזית צופה שלושה נוספים עד יום חמישי. עד כה קטלה הסערה את חייהם של יותר מ-30 בני אדם, רובם בצפון קרוליינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE