הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה פתחה באש במרכז הפצה של "רייט-אייד" במרילנד, רצחה 2 ופצעה 3
לא ידוע עדיין הרקע למעשה, שמגיע יום לאחר מקרה נוסף של "ירי במקום העבודה", בחברת תוכנה בוויסקונסין, שם למרבה המזל נרשמו רק פצועים. האזור, סמוך לעיירה אברדין במחוז הארפורד כ-30 מייל מצפון-מזרח לבולטימור, נחסם לתנועה. כוחות כבדים, מקומיים ופדרליים, נמצאים במקום

שלושה בני אדם נרצחו ושניים נפצעו מידי יורה שפתחה באש במרכז הפצה של בתי מרקחת בעיירה אברדין, במחוז הארפורד שבמדינת מרילנד היום (חמישי). הירי אירע במרכז תמיכה של חברת רייט-אייד, ו"ממה שאני מבינה, המקום מאובטח עכשיו", אמרה דוברת החברה סוזן הנדרסון. לדבריה, כאלף איש ואישה מועסקים במקום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות כבדים של אכיפת חוק, מקומית ופדרלית. שומר נפשו ירחק (צילום: NBC)


"מרכז ההפצה הוא המקום בו המוצרים נקלטים מן היצרנים ומעובדים למשלוח", אמרה. "זהו חלק ממתקן גדול יותר שהוא מרכז ההפצה. הירי אירע סמוך לבניין הראשי". הנוסעים במדינה מתבקשים להימנע מן האזור שמחוץ לעיר פרימן, כ-30 מייל מצפון-מזרח לעיר בולטימור. בית הספר היסודי המקומי, צ'רץ' קריק, נמצא בסגר חלקי.

באזור נמצאים שוטרים, כבאים רשמיים ומתנדבים, וכן סוכנים של הרשות לאלכוהול, טבק וכלי ירי שהגיעו למקום מבולטימור. גם משרד בולטימור של ה-FBI מסייע בחקירה. "אנו עוקבים מקרוב אחרי הירי המזוויע הזה", צייץ מושל המדינה לארי הוגאן. "תפילותינו עם כל הנפגעים, כולל המגיבים הראשונים שלנו. המדינה ערוכה ומוכנה להגיש כל סיוע שיידרש".

על פשריף מחוז הארפורד, ג'פרי גאהלר, היורה היא אישה, והיא נלכדה והועברה לטיפול בבית חולים כשהיא במצב אנוש. על פי הדיווחים, השוטרים בזירה לא ירו אף קליע, מה שמותיר את האפשרות שהרוצחת ירתה בעצמה. הירי מגיע יום לאחר אירוע דומה בחברת תוכנה בוויסקונסין, בו נפצעו ארבעה. שעות לאחר מכן פתח גבר באש על מדרגות בית המשפט בפילדלפיה, פצע ארבעה ונהרג מאש שוטרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE