הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: מורה מחליף מואשם בקיום יחסי מין עם תלמידה בת 15
המורה בן ה-28 נעצר אתמול ומואשם בשישה סעיפים חמורים. הנערה, ששמה לא פורסם, סיפרה שהשניים קיימו יחסי מין מספר פעמים, לרבות בביתה ובכיתת הלימוד שלו. השניים הכירו דרך בית הספר והחליפו הודעות באחת הרשתות החברתיות לפני שהיחסים גלשו לפסים פיזיים

רומן חוסה פונדון בן ה-28, שחקן בייסבול לשעבר ומורה מחליף בבית ספר בהוליווד (פלורידה) נעצר אתמול (רביעי) לאחר שהתגלה כי הוא קיים יחסי מין עם ילדה בת 15, כך מסרה המשטרה בעיר. הוא מואשם בשלושה סעיפים של תקיפה מינית של קטינה ושלושה סעיפים נוספים של תקיפה זימתית בקטינה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, רומן חוסה פונדון (צילום: משטרת הוליווד)


על פי דו"ח המעצר של משטרת הוליווד, פונדון פגש את הנערה המדוברת כאשר עבד במורה מחליף בבית הספר Ben Gamla Preparatory Academy. הנערה מסרה תצהיר למשטרה לפיו היא הודתה שהיא ופונדון ניהלו הודעות פרטיות באמצעות האפליקציה "אינסטגרם", וכעבור מספר חודשים היחסים שלהם הפכו לאינטימיים. 

המפגש המיני הראשון התקיים בחודש אפריל או מאי האחרון בכיתה של פונדון, שם היא פגשה אותו במקום ללכת להפסקת צהריים. לדבריה, הם קיימו יחסי מין בכיתה ושוב לאחר סיום הלימודים בתוך מכוניתו. היא אף טוענת שהוא הגיע לביתה כאשר הוריה לא היו בבית, שם הם קיימו יחסי מין.

בטלפון הנייד של פונדון נמצאו תמונות עירום של הנערה, שאותן היא שלחה לו לאחר המפגש המיני האחרון שלהם. כאמור, פונדון שיחק בייסבול כאשר למד במכללות, אך מאז שנת 2012 הוא עוסק בהוראה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE