הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לתוקף סדרתי: חסר הבית נמצא ללא רוח חיים מתחת למזח סנטה מוניקה
חקירה נפתחה לאחר שגופת גבר ועליה סימני אלימות קשים התגלתה בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי. המשטרה חושדת כי מדובר באותו אדם שתקף שלושה דרי רחוב לפני מספר ימים במרכז העיר לוס אנג'לס. בינתיים הוחלט לתגבר את המאבטחים והשוטרים במקום, שנחשב לאתר תיירות פופולארי ביותר

גופת גבר ועליה סימני אלימות קשים התגלתה הבוקר מתחת למזח של סנטה מוניקה (Santa Monica Pier), דבר שגרם למשטרת לוס אנג'לס לפתוח בחקירת רצח. הקורבן, בשנות השלושים לחייו, נמצא עם חבלות בראשו "שתואמים את המראה של מכות קשות ישירות לראש", כלשון ההודעה שפרסמה משטרת סנטה מוניקה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזח סנטה מוניקה, הבוקר


עוד נמסר כי הקורבן היה ככל הנראה חסר בית שישן בעת שהותקף ונרצח. כעת מנסים החוקרים לסרוק את צילומי האבטחה מהמקום ולאתר אנשים חשודים. יתרה מכך, המשטרה מחפשת אחר אנשים שבילו באזור ואולי היו עדים לדבר מחשיד כלשהו.

לפני כחודש נורתה אישה על המזח, גם כן בשעות הבוקר המוקדמות. ישנו חשש כי מדובר בעוד אדם שתקף שלושה מחוסרי בית במרכז העיר לוס אנג'לס לפני כיומיים.

מדובר באתר תיירותי שבו מבלים משפחות רבות, ועל כן הוחלט במשטרה להגביר את הנוכחות המשטרתית במקום גם מחוץ לשעות הבילוי של הערב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE