הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכורים לפלייסטיישן? סוני הודיעה על צעד שעשוי לשמח אתכם
שירות חדש יאפשר לבעלי מינויי PS Now לשחק בכמעט כל המשחקים שלהם גם ללא צורך בחיבור לאינטרנט. השירות לא נועד לאנשים שרוצים להתנתק מהאינטרנט, וזאת מכיוון שצריך להיכנס לחשבון בכל כמה ימים כדי לשמור עליו כפעיל. לרגל השקת השירות, הוחלט להציע בימים הקרובים מחיר מוזל

מעתה יוכלו המינויים לשירות Playstation Now לשחק במשחקים שמוצעים בו גם כאשר אין חיבור לאינטרנט, כך הודיעה חטיבת המשחקים של ענקית הטכנולוגיה סוני. באופן ראשוני בלבד, השירות זמין רק בחלק מן המשתמשים, אך בתוך ימים ספורים השירות יגיע לכולם. עוד נאמר כי ניתן להוריד ולשחק את "רוב המשחקים שמוצעים בשירות".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)


גם חבילות הרחבה ותוספות שונות שנרכשו יהיו זמינים במצב "אופליין", וניתן גם להגיע אל ספריית המשחקים השמורים ללא הצורך בחיבור פעיל לאינטרנט. עם זאת, החברה ציינה שחשבון ה-"PS Now" יהיה חייב להתחבר מחדש לאינטרנט "בכל כמה ימים" כדי לוודא שהחשבון עדיין פעיל, כך שהשירות החדש נועד יותר כפתרון זמני.

לרגל השקת השירות, בפלייסטיישן הוחלט להציע למינויים חדשים הנחה משמעותית בעבור שירות PS Now, ועד ה-25 בספטמבר ניתן לרכוש מינוי חודשי בעלות של 9.99 דולר לחודש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE