הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בברוקלין: בן 16 נורה למוות בעת ששיחק כדורסל בפארק
טימות'י אויבולה הגיע לארה"ב מניגריה לפני 5 שנים, ולדברי אביו היה ילד טוב "שרצה להיות רופא או מהנדס". אתמול, בזמן ששיחק כדורסל בבראונסוויל, אלמוני ירו לו בראש ממרחק של 100 רגל. המשטרה מחפשת אחר שני החשודים שנצפו במנוסה מהזירה. הערכה: אויבולה לא היה המטרה של היורה

נער בן 16 נורה אמש (שישי) למוות בזמן ששיחק כדורסל בפארק ברובע ברוקלין, כך על פי משטרת ניו יורק. בהמשך הקורבן זוהה כטימות'י אויבולה, תושב שכונת ג'מייקה שבקווינס אשר למד בתיכון בברוקלין. על פי המשטרה, הוא נורה בראשו בעשת ששיחק בפארק "צ'סטר" בבראונוויל בסביבות השעה 4:00 אחר הצהריים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טימות'י אויבולה, וזירת הרצח אתמול (צילום: מש' אויבולה / משטרת ניו יורק)


לדעת חוקרי המשטרה, אויבולה לא היה המטרה של היורה. "הילדים שיחקו כדורסל בפארק ומישהו ירה ממרחק יחסית גדול, כמאה רגל", אמר מייקל קמפר, סגן מפקד ה-NYPD.

הנער הגיע מניגריה ביחד עם אחותו בשנת 2013. "הבן שלי היה ילד טוב, שקט ורגוע", אמר אביו, דיויד. "הוא היה חכם, מאוד אהב ספורט בכלל וכדורסל בפרט, ומאוד שאפתן. היה אמור להיות לו עתיד ורוד, הוא רצה להיות מהנדס או רופא", סיפר האב.

המשטרה טרם עצרה חשוד כלשהו, אך עדי ראייה סיפרו על שני גברים צעירים שנמלטו מהמקום זמן קצר לאחר הירי. הבלשים מתמקדים במציאת אנשים שנכחו במקום כדי לקבל תמונת מצב מלאה על האירוע הטרגי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE