הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביהמ"ש בקליפורניה קבע: בת 5 תוכל להגיע לגן עם קנביס
ברוק אדמס סובלת ממחלת האפילפסיה, אך במקרה שלה היא זקוקה לתרופות שלוש פעמים ביום. בראשית שנת הלימודים התיר בית המשפט לילדה הצעירה להגיע עם התרופה, שהינה על בסיס מריחואנה. אתמול התקבלה החלטה סופית בעניין והיא תוכל להמשיך לקבל טיפול זה בשערי המוסד הלימודי, חרף ההתנגדות של משרד החינוך

ברוק אדמס, ילדה בת 5 בלבד, תוכל להמשיך להגיע לגן הילדים הציבורי שלה עם התרופה שמורכבת מקנביס, כך קבע בית המשפט במדינת הזהב. אדמס סובלת ממחלת האפילפסיה, והיא משתמשת בתרופה כדי למנוע התקפים קשים שהיא עלולה לחוות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ברוק אדמס, ניצחה את משרד החינוך בבית המשפט (צילום: מש' אדמס)


מחוז החינוך של רינקון וואלי, הנמצא בעיר סנטה רוזה, אסר עליה להכניס את התרופה בטענה שהבאת סמים לשטח בית הספר נוגד את החוק הפדרלי. עם זאת, בקליפורניה ניתן לתת לילדים בכל הגילאים תרופה שעל בסיס מריחואנה אם רופא מוסמך אישר זאת. חשוב לציין, אישור זה אומנם חוקי בקליפורניה אך עדיין מוגדר כעבירה על החוק ברמה הפדרלית.

את התרופה היא מקבלת בצורה של שתייה, ואחות מוסמכת מתלווה אליה לבית הספר ונותנת לה את התרופה שלוש פעמים ביום.

בחודש אוגוסט הורה בית המשפט לאפשר לברוק להגיע למוסד הלימודי עם התרופה שלה, וזאת על מנת להעניק זמן נוסף לשופט לשקול את העניין. ההחלטה שהתקבלה אתמול ע"י בית המשפט למעשה גורמת להחלטה מחודש אוגוסט להיות קבוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE