הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיישרת קו: גם אמריקן איירליינס מעלה את מחירי שליחת המזוודות
חברת התעופה ג'ט בלו הודיעה לפני כחודש על עליית המחירים, וכעת עם יישור הקו של "אמריקן", כל שלושת החברות הגדולות בארה"ב גובות את אותו המחיר בעבור שליחת כבודה בבטן המטוס. חרף העובדה שמדובר בהתייקרות קלה בלבד, חשוב לזכור כי מדובר בהכנסות של מיליארדי דולרים בעבור חברות התעופה השונות

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" הודיע ההשבוע כי מייקרת את העלות הכרוכה בשליחת מזוודה בבטן המטוס, ומעתה יצטרכו הנוסעים להיפרד מ-30 דולר בעבור המזוודה הראשונה (עלייה מ-25 דולר) ו-40 דולר בעבור המזוודה השנייה (עלייה מ-35 דולר), והשינוי נכנס לתקוף באופן מיידי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)


מדובר בעליית מחירים הראשונה שמבצעת החברה מאז שנת 2010. כזכור, בסוף חודש אוגוסט הודיעה חברת התעופה "ג'ט בלו" כי היא מעלה את המחירים, ואפקט הדומינו הגיע במהר. מאז הודיעו יונייטד איירליינס ודלתא על עליות דומות, כמו גם שתי חברות קנדיות.

רבים טוענים שמדובר בעלייה זניחה בתמונה הגדולה, אך חשוב להבין שחברות התעופה מרוויחות הון משליחת הכבודה בתשלום. לשם דוגמה, בחצי השנה הראשונה של שנת 2018, חברות התעופה האמריקאית גבו 2.4 מיליון דולר בעבור שליחת מזוודות, וזאת לעומת 300 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2008.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE