הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קומקאסט הציעה 38.8 מיליארד דולר על רשת "סקיי", הרכישה על סף סגירה
בתום חודשים ארוכים של מו"ם ומלחמת הצעות בין קומקאסט לפוקס, היום נקבע כי ענקית התקשורת האמריקאית תשלם את סכום הענק ותרכוש את הערוץ הבריטי על 23 מיליון מינויו. העסקה מותנית באישור בעלי המניות; כלכלנים מסבירים כי מדובר בניצחון ענק לחברה, שכן רק לפני כמה חודשים היא כבר החליטה לוותר על העסקה

קומקאסט, ענקית התקשורת האמריקאית, זכתה במכרז בעבור חברת התקשורת הבריטית, סקיי, ותשלם 38.8 מיליארד דולר כדי למנוע ממנה להגיע לידיו של רופרט מרדוך, בעלי 21st Century Fox אשר גם היא הגישה הצעה כספית על סקיי. כעת תוכל קומקאסט להגיע אל 23 מיליון המינויים של סקיי באירופה, אך קודם לכן תצטרך להמתין לאישור העסקה ע"י מחזיקי המניות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)


במשך השנה האחרונה נאבקות שתי החברות, קומקאסט ופוקס, על השליטה בסקיי, שכן רבים סבורים שמדובר בעסקה שתעצב את נוף התקשורת בעולם לתקופה ארוכה. דיסני הגישה את ההצעה הראשונה שלה כבר בחודש דצמבר וקומקאסט נכנסה לתמונה העניינים כעבור חודשים בודדים. אחרי מו"ם ארוך ומתיש, קומקאסט הודיעה שוויתרה על הרכישה לאחר שדיסני העלתה את הצעתה.

בחודש אוגוסט הוחלט לקבוע את זהות החברה הרוכשת בעזרת מכרז, דבר שקרה היום. מדובר בהחלט בניצחון ענק של קומקאסט, שכן יהיו לה מיליוני לקוחות חדשים משווקים שהיא אינה מגיעה אליהם כעת. עם זאת, מדובר במחיר כבד מאוד, וזאת בעקבות ריבוי ההצעות שהוגשו ע"י שתי החברות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE