הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הירי במטה יוטיוב, חברת איביי מבקשת להתקין גדר היקפית
מסמכים רשמיים של ענקית הסחר הוגשו אל משרד הבנייה של המחוז ולפיו תוקם גדר בגובה 7 רגל מסביב למטה בסן חוזה. החברה סירבה להגיב אם מדובר בתגובה לאיום ספציפי נגדה; שכנים רבים מביעים התנגדות, שכן ישנם בתי דירות רבים הסמוכים למשרדים

כחצי שנה בלבד לאחר אירוע הירי במטה של חברת יוטיוב, בו שלושה בני אדם נפצעו, השבוע הודיעה ענקית הסחר "איביי" כי היא תקים גדר היקפית מסביב למטה החברה בעיר סן חוזה, כך עולה ממסמכי בנייה שהוגשו במחוז סן מטאו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרדי איביי בסן חוזה, בקרוב יהיו מאובטחים יותר? (צילום: Shutterstock)


"אנו סבורים כי הביטחון של עובדינו הוא חשוב ביותר", כתבה החברה במסמכים. על פי התוכנית, תוקם גדר היקפית בגובה 7 רגל ויותקנו מספר נקודות כניסה למתקן, הן להולכי רגל והן למכוניות, אך אלו יצטרכו לעבור בדיקה ביטחונית. החברה סירבה לפרט אם היא פועלת להקים את הגדר מכיוון שהתקבלו איומים ספציפיים נגדה, והסכימה לומר כי "הפרויקט המדובר הוא חלק מביקורת פנימית של פעולות המטה".

לא כולם מרוצים מן התוכנית, כך לפחות על פי שכני המטה. ג'ון קולי היא אחת מאותן שכנות שגרה במרכז דירות סמוך, וחרף העובדה שהיא מבינה את הצורך באבטחת העובדים, היא לא מתלהבת מהעבודות המתוכננות. "יש כבר מאבטחים במקום, אני לא בטוח שזה יעזור. יש לנו גדר בקומפלקס הדירות, וכל הזמן נערים קופצים מעליה ונכנסים לבריכה שלנו", היא אמרה. כדי לענות לשאלות הרבות של התושבים, נציגת האזור במועצת העיר, דב דיוויס, אמרה שהיא תנסה לערוך פגישה שכונתית בה השכנים יקבלו את הבמה להשמיע את הדאגות והחששות שלהם. "זה היה נחמד לפתוח בדיאלוג מול איביי. אנחנו רוצים לחיות בצורה הדדית", סיכמה קולי.


משרדי איביי ושכונות המגורים שמסביבם (צילום: גוגל מפות)


על פי התוכנית, עבודות הבנייה צפויות להתחיל בחודש נובמבר הקרוב ולהסתיים בראשית 2019.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE