הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עברתם כבר את גיל 6 חודשים? לכו לקבל את החיסון שלכם נגד שפעת
האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים ממליצה לכל ילד מעל גיל 6 חודשים לקבל זריקת חיסון נגד שפעת לעונת החורף מתקרבת, לפני סוף חודש אוקטובר

על כל מי שעבר את גיל 6 חודשים, ובעיקר על ילדים, לקבל חיסון נגד שפעת לחורף 2018-19, ברגע שהוא יהיה זמין לציבור. רצוי להתחסן לפני סוף חודש אוקטובר. כך עולה מהמלצת האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים.  


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עברתם את גיל 6 חודשים? לכו להתחסן


על פי המדיניות, שעולה מההצהרה, החיסון נגד שפעת שניתן באמצעות זריקה הוא הטוב ביותר עבור ילדים. ילדים עם אלרגיה לביצים, אפילו כזו שתופעות הלוואי שלה חמורות במיוחד, יכולים לקבל את זריקת החיסון נגד שפעת בבטחה. החיסון המוחלש שניתן דרך תרסיס אף, לא רשם תוצאות יעילות בשנים קודמות והאקדמיה אינה ממליצה להסתמך על התרסיס, אלא במקרים בהם הילדים מסרבים לקבל זריקה.

ילדים בגיל 9 ומעלה צריכים רק מנה אחת של חיסון. זאת, בעוד שילדים בגיל 6 חודשים עד 8 שנים עשויים להזדקק לשתי זריקות בהפרש של ארבעה שבועות זו מזו. חשוב לחסן ילדים שמאובחנים עם מצבים רפואיים, אשר מגבירים את הסיכון לסיבוכים משפעת, כולל אסטמה וסוכרת.

גם נשים בהיריון יכולות להתחסן בכל עת במהלך ההיריון ומי שלא קיבלה את החיסון במהלך ההיריון צריכה לקבל אותו בהקדם אפשרי עם סיום ההיריון. החיסון בטוח לאם ולתינוק גם במהלך תקופת ההנקה. 


ניתן להתחסן גם במהלך ההיריון



שפעת יכולה להיות קטלנית. 180 ילדים מתו משפעת בעונת החורף שעברה, 2017-18. כך עולה מנתוני המרכז לבקרת מחלות ולמניעתן. כ-80 אחוז מהילדים שמתו לא חוסנו נגד שפעת. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE