הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יודעים על שחיתות של קואומו אבל מפחדים לדווח? יש לזה אפליקציה
המועמד הרפובליקני למשרת מושל ניו יורק, מארק מולינארו, משוכנע שהסיבה היחידה לכך שטרם התגלתה פרשת שחיתות באמת עצומה שתפיל את יריבו, המושל המכהן אנדרו קואומו, היא שאנשים מפחדים לדווח. אז הוא הקים להם אתר בשם "קואומוליקס". מחנה המושל בתגובה, מפרט את השחיתויות לכאורה של מולינארו וסירובו לחשוף יותר משנה של דו"חות מס

המועמד הרפובליקני למשרת מושל ניו יורק, מארק מולינארו, הפך זה מכבר את המלחמה בשחיתות לנושא-המפתח של הקמפיין שלו, לקח את העניין צעד קדימה ופתח אתר 'מלשינון' לדיווח אלמוני על שחיתויות של ממשל המושל המכהן, ויריבו המוביל בסקרים לקראת הבחירות בנובמבר, אנדרו קואומו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מולינארו. זורק אבנים, אבל האם גר בבית של זכוכית? מארק מולינארו, המועמד הרפובליקאי למשרת מושל ניו יורק (צילום: ת'יאודור סטפן, ויקיפדיה)


מולינארו מסר לניו יורק דיילי ניוז כי הקים את האתר, קואומוליקס שמו, לאחר שקיבל "טיפים" במגוון נושאים מאנשים שחששו להפוך לחושפי שחיתויות. בין הנושאים הללו, לדברי מולינארו, נמנית גם פתיחת המקטע החדש בגשר הטאפאן-זי, הקרוי על שם אביו, המושל האגדי מריו קואומו, ימים ספורים בלבד לפני הפריימריז הדמוקרטיים, ולמרות חששות בטיחות לא מבוטלים.

ממחנה קואומו הגיבו בבוז. "זהו הגימיק הנואש האחרון", אמרה דוברת המושל, ליס סמית', "בקמפיין חסר האונים של מולינארו". סמית' הזכירה למי שרוצה לשמוע שגם למועמד הרפובליקני יש בעיות אתיקה. בסרטון חדש של קמפיין קואומו מוסבר כיצד מוליאנרו קיבל תרומות מחברה מסוימת לקמפיין הבחירות שלו כמנהל מחוז דאצ'ס, ואז אותה חברה קיבלה הקלות מס במאות אלפי דולרים, וגם העסיקה את רעייתו של מולינארו לתקופה מסוימת. סמית' קראה למולינארו, ששחרר רק דו"חות מס של שנה אחת, לחשוף עשור של דיווחים כפי שהמושל עושה - ולגלגה על קריאותיו לשקיפות לאור התנהלותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE