הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדהים: צעיר אינדונזי שרד 49 ימים בלב ים
על אלדי נובל אדילנג הוטל להגיע למרחק של 80 מייל מחופי אינדונזיה, שם היה אמור לשחרר מלכודת לדגים. הרוח החזקה העיפה את כלי השיט מזרחה, אל עבר האוקיינוס השקט. הוא נמצא כעבור יותר מחודש וחצי בסמוך לאי גואם, והועבר ליפן להמשך הטיפול הרפואי. "הוא השתמש בבגדים שלו כמסנן למים", סיפר גורם בכיר בקונסולייה האינדונזית

אלדי נובל אדילנג, בן 19 בלבד, הצליח לשרוד יותר מחודש וחצי בלב ים לאחר שנסחף עם הרפסודה שלו בחודש יולי האחרון. על אדלינג הוטל להגיע עם הרפסודה למרחק של 80 מייל מחופי אינדונזיה, שם היה אמור לשחרר מלכודת דגים שצפה. רוח חזקה גרמה לרפסודה להתרחק יותר ויותר אל עבר האוקיינס השקט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלדי נובל אדילנג, על רקע הרפסודה שלו


"אלדי פחד והרבה לבכות", אמר גורם בקונסוליה של אינדונזיה באי היפני אוסקה, לשם הועבר הנער. "אחרי שאזל הגז לבישול, הוא התחיל לשרוף חלקי עץ מהרפסודה כדי לבשל את הדגים שתפס. הוא השתמש בבגדים שלו כמסנן למים, וכך הצליח לשתות מים פחות מלוחים", סיפר אותו הגורם.

לדבריו של הנער, הוא ראה לפחות 10 אוניות גדולות ששטו בקרבתו, אך אנשי הצוות כנראה לא הבחינו בהבהובים שעשה עם פנס התאורה שהיה ברשותו. הוא ניסה לשדר באמצעות רדיו שהיה בתיקו, אך איש לא שמע את זעקתו עד שלהי חודש אוגוסט, אז הצליח ליצור קשר עם אונייה שבקרבת מקום לאי גואם. ב-31 באוגוסט צוות האונייה איתרה אותו, והוא הגיע ליפן בשישי בספטמבר.


אלדי נובל אדילנג, רגעים ספורים לאחר החילוץ


מאז הוא הוחזר לביתו, שם פגש את ההורים ואחים שלא חשב שיראה שוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE