הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: הבהלה הפוליטית בוושינגטון השפיעה על הבורסה בניו יורק
המדדים והמניות הגיבו באופן שלילי ביותר לדיווחים על עזיבתו הצפויה של סגן התובע הכללי, אך הסוחרים בוול סטריט נרגעו כאשר הנשיא טראמפ אמר שייפגע עמו ביום חמישי הקרוב. למרות זאת, הנזק נעשה בפן הכלכלי ורוב המדדים החשובים צנחו. קומקאסט, שהודיעה בסוף השבוע על רכישת ערוץ "סקיי" הבריטי, איבדה 6% מערכה

על רקע המהומה הפוליטית שנרשמה הבוקר ברחובות וושינגטון די. סי., רוב המדדים החשובים והמניות הגדולות רשמו ירידות חדות. מדד הדאו ג'ונס צנח ב-181 נקודות ל-26,562.05, מדד ה-S&P 500 ירד בעשר נקודות והגיע ל-2,919.37 עם תום הסחר בבורסה בניו יורק. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


מדד הנאסד"ק היה היחיד מבין המדדים החשובים שרשם עלייה, מזערית ככל שתהיה, ובתום המסחר המדד עמד על 7,993.25 נקודות, עלייה של 0.08% לעומת ערכו בבוקר. כאמור, הבהלה סביב עניין פיטורו של סגן התובע הכללי רוזנשטיין הובילה לירידות גדולות במניות, אך הן התייצבו לאחר שהנשיא טראמפ אמר שהוא ייפגש עם רוזנשטיין ביום חמישי הקרוב. 

גם מלחמת הסחר ההולכת וגוברת בין ארה"ב לסין עושה את שלה בבורסה. הבוקר הודיע הממשל כי יטיל מכסי מגן של 10% על כ-200 מיליארד דולר של מוצרים סינים, ומספר זה יעלה ל-25% בתום השנה הנוכחית. היום גם נכנסו לתוקף מכסי המגן של סין על מוצרים שמיובאים מארה"ב.

במהלך סוף השבוע נודע כי חברת התקשורת הבריטית, סקיי, תירכש ע"י קומקאסט לאחר שזו הציעה יותר מהמתחרה שלה, 21st Century Fox. המנייה של סקיי עלתה ב-8.7% והיא נסחרת בעבור 90.11 דולר, ואילו קומקאסט איבדה כ-6% מערכה, והמנייה נסחרת בעבור 35.63 דולר ליחידה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE