הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המשטרה בקולורדו פרסמה תיעוד דרמטי: כך ניסה מבוקש חמוש להימנע ממעצר
לפול אסקינס היו 2 צווי מעצר נגדו, אך המשטרה עצרה את המכונית שבה נסע בשל עבירת תנועה בלבד. כאשר הוא סירב להזדהות, הוא העלה את חשדם של השוטרים. בשלב מסוים הוא פתח את דלת המכונית כאשר הוא חמוש באקדח. האירוע כולו תועד באמצעות מצלמות גוף על שלושת השוטרים שטיפלו במקרה, והיום התירה המשטרה לפרסם את הסרטונים

גבר בן 61 שלף אקדח במהלך עצירה משטרתית שגרתית בעיירה סדליה (קולורדו) ונורה למוות ע"י השוטרים שנכחו במקום. האירוע התרחש בשלהי חודש אוגוסט, והיום (שני) התירה המשטרה המקומית לפרסם את תיעוד האירוע הקשה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך סרטון שצולם באמצעות מצלמת הגוף של השוטר (צילום: משרד השריף במחוז דאגלס)


2 צווי מעצר הוצאו כנגד פול אסקינס, תושב העיר קולורדו ספרינגס, בחשד למעשי שוד שאירעו במחוז אל פאסו שבטקסס. השוטרים עצרו מכונית מסוג טנדר בצבע שחור בשעה 4:41 באותו היום, ה-31 באוגוסט, לאחר שהבחינו בפנייה מסוכנת של הנהגת.

במהלך העצירה גילו השוטרים כי נגד הנהגת הוצא צו הרחקה מגבר כלשהו, והועלה החשד שהגבר שישב בספסל האחורי של המכונית הוא למעשה אותו גבר. כאשר השוטרים שאלו את שמו, הוא סירב להזדהות. בשלב זה ביקשו ממנו השוטרים לצאת מן המכונית. אסקינס נצפה מסתכל דרך החלון הפתוח, שניות בודדות לפני שהוא פותח את הדלת כאשר אקדח בידו. השוטר שאליו כוון האקדח נבהל במעט, לקח צעד לאחור, שלף את הנשק והחל לירות לעבר החמוש.




הצילומים שפורסמו היום הם משלושת השוטרים, וניתן לראות את האירוע מכל הזוויות. השוטר שירה נפל אחורה, ותחילה היו סבורים שני השוטרים הנוספים שהוא נורה. אטקינס נפטר מפצעיו, ולבסוף התברר שהוא כלל לא קשור לצו ההרחקה של הנהגת. איש מהשוטרים לא נפצע, חרף העובדה שתחילה דווח שאטקינס הצליח לירות באחד מהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE