הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישה טובה או פורעת חוק?
תמי הדג'ס מצפון קרוליינה אספה לביתה 27 כלבים וחתולים במהלך סופת פלורנס האכזרית כדי לעזור ולטפל בהם, אך הואשמה באחזקה לא חוקית שלהם ומתן תרופות ללא אישור

תמי הדג'ס מצפון קרוליינה יודעת לטפל בבעלי חיים כמי שמנהלת ארגון להצלתם בשם "Crazy’s Claws N Paws" אבל גם זה לא מנע מהרשויות המקומיות להאשים אותה בוטרינריה ללא רישיון לאחר שאספה כלבים וחתולים שנפגעו מהסופה וטיפלה בהם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניסתה לעזור לכלבים וחתולים שסבלו מנזקי הסופה (ארכיון: stocknews)


27 כלבים וחתולים הוחרמו מהבניין בו גרה הדג'ס שהייתה בתהליכי הקמת מקום מחסה מאולתר לבעלי החיים עד שהרשויות עלו על העניין וטענו כי אין לה האישורים הדרושים על מנת להשתמש במקום למגורים של בעלי חיים, בייחוד כמות כזו. הדג'ס טענה להגנתה כי הייתה חייבת לעזור לחיות שהגיעו אליה במהלך הסופה: "המטרה הייתה לוודא שהם לא שם בחוץ, טובעים".

 הדג'ס אף טיפלה בחלק מהכלבים והחתולים שחלו בעקבות הסופה באמצעות תרופות שהיו ברשותה, עוד משהו שבמחוז ויין לא אהבו וטענו כי פקחי הארגון למען בעלי חיים הביעו "דאגה רצינית לנוכח מתן של תרופות וטרינריות ללא אישור ואחזקה של חומרים אסורים".


"המטרה הייתה לוודא שהם לא יישארו בחוץ, טובעים", תמי הדג'ס (צילום מסך: WSVN)


"היא עשתה מה שהייתה צריכה לעשות עד שתוכל להגיע לוטרינר", הגן עליה אחד מעמיתיה של הדג'ס בפייסבוק, "אם אחד מכלביך היה במצב הזה היית מעדיף שישאירו אותו לסבול מכאבים או להיות חולה יותר?". לא מעט אנשים נוספים שותפים בהגנה על האישה מצפון קרוליינה ועצומה נפתחה במטרה לשכנע את הרשויות לבטל את האישומים נגד הדג'ס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE