הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במיאמי די מבולבלים: יש משחק או לא?
לאחר שכבר סוכם כי בינואר תהיה היסטוריה במיאמי עם קיום משחק רשמי של הליגה הספרדית בין ברצלונה לג'ירונה, כעת נראה כי אוהדי הכדורגל באזור בכל זאת יצטרכו לקנות כרטיס טיסה לספרד כדי לראות את מסי בפעולה

ההיסטוריה לה חיכו אוהדי הכדורגל במיאמי כנראה לא תתרחש בסופו של דבר ומסי וחבריו לא יגיעו למשחק רשמי של הליגה הספרדית על אדמת ארה"ב. התכנון המקורי עתיד היה להעתיק את משחק ה"לה ליגה" בין ג'יורנה לברצלונה למיאמי, לאצטדיון ה"הארד רוק" במיאמי גארדנס המכיל קרוב ל-65 אלף מקומות ומשמש בין השאר את קבוצת הפוטבול של מיאמי דולפינס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסי במשחק הליגה הראשון העונה נגד ג'ירונה שנערך לפני יומיים. האם המשחק השני בין הקבוצות אכן יגיע למיאמי? (צילום: trome)


הנהלת הליגה הספרדית אישרה מוקדם יותר השנה כי משחקים רשמיים של הליגה ייערכו בארה"ב בעונת המשחקים הנוכחית והמשחק בין ברצלונה לג'ירונה היה אמור להיות הראשון ביניהם אך כעת מי שבולמת את החגיגה המתוכננת במיאמי היא התאחדות הכדורגל הספרדית בשיתוף עם ארגון השחקנים הספרדיים.

ההתאחדות ביקשה מהנהלת הליגה הספרדית פרטים נוספים על המשחק כדי לבחון את קיומו במיאמי ואכן קיבלה אתמול (שני) מכתב המכיל את מה שביקשה. לאחר שעברו על המידע שקיבלו החליטו בהתאחדות הספרדית בכל זאת לבטל את העברת המשחק במיאמי וקבעו כי הוא יישאר בתוך גבולות ספרד, כמשחק בית של ג'ירונה.


עדיין אופטימי לקיום המשחק במיאמי, נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס (צילום: רויטרס)


למרות כל זאת, ההתאחדות הספרדית אינה המילה האחרונה באשר לקיום המשחק שעשוי בכל זאת להגיע למיאמי בסופו של דבר. לשם כך דרושים אישורים של אופ"א, התאחדות הכדורגל של צפון ומרכז אמריקה, מועצת הספורט הספרדית והתאחדות הכדורגל האמריקאית. נשיא ה"לה ליגה", חאבייר טבאס הסביר בנוגע לסירוב ההתאחדות הספרדית: "הסיכויים עכשיו הם לא 90 אחוזים, אלא 89. יש לנו מטרה ברורה לקיים את המשחק במיאמי בעונה הזו ואנו נמשיך לנסות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE