הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריזונה: יצאה לבלות בלילה, ונטשה את בתה הצעירה
אלכסנדרה קילנטו בחרה לבלות בערב יום שבת, אך כלל לא דאגה לשלומה של בתה בת ה-4. היא השאירה אותה לבדה, וזו הצליחה לפתוח דלת נעולה ולהגיע לשכנים. כאשר האמא לא שבה, הם נאלצו להזעיק את המשטרה. כעת היא צפויה לעמוד לדין על התעללות, ובית המשפט אסר עליה לפגוש את בתה עד תום ההליכים

אלכסנדרה קילנטו בת ה-29 נעצרה בסוף השבוע האחרון לאחר שהשאירה את ביתה בת ה-4 לבדה בבית כדי לצאת לבלות. על פי החשד, היא עזבה את הביתה בשעה 11:00 בליל יום שבת, ולא ברור אם הבת הקטנה ישנה באותה העת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלכסנדרה קילנטו, החשוד בהתעללות בבתה (צילום: משרד השריף במחוז מריקופה)


בזמן שקילנטרו בילתה מחוץ לבית, בתה הצליחה לצאת מהמבנה ולהגיע אל בית השכנים. אותם שכנים היו המומים, אך חיכו 45 דקות להגעת האם לפני שהם התקשרו אל המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום גם הם ניסו ליצור קשר עם קילנטו, ללא הצלחה. רק בשעה 8:00 בבוקר נוצר הקשר עם האם, שהודתה בפני השוטרים שהיא נטשה את הילדה וכלל לא ניסתה למצוא אדם אחר שישגיח עליה. עוד סיפרה לחוקרים כי "לא ידעה שהילדה מסוגלת לפתוח דלת נעולה וללכת לשכנים", לדבריה.

הילדה הועברה לחזקת אביה, ואילו קילנטרו נעצרה. היא שוחררה כעבור זמן מה, אך היא צפויה לעמוד לדין באשמת התעללות בילדים. עד תום ההליכים, בית המשפט אסר עליה לפגוש את בתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE