הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגבר שאיים לבצע ירי ב"בוסטון גלוב" חשוד באיומים נוספים
חקירה פדרלית גילתה כי שיחות בעלות אופי מאיים התקבלו גם במערכת החדשות של "הניו יורק טיימס" וגם בליגת הפוטבול המקצועית, ה-NFL. מדובר בשתיים מהמטרות הרגילות של הנשיא טראמפ. כזכור, החשוד רוברט צ'יין נעצר בלוס אנג'לס לפני כחודש, והועבר לבוסטון כדי לעמוד לדין

החוקרים הפדרליים שאמונים על חקירתו של רוברט צ'יין בן ה-68, הגבר שנעצר בשלהי חודש אוגוסט לאחר שביצע 14 שיחות טלפון בעלות תוכן מאיים אל מערכת העיתון "בוסטון גלוב", סבורים כי הוא זה שאחראי על שיחות דומות שהתקבלו במערכת העיתון "ניו יורק טיימס" וגם במטה ליגת הפוטבול המקצועית, ה-NFL.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוברט צ'יין, חשוד במתן איומים נוספים (צילום: רויטרס)


צ'יין כפר באשמה בבית המשפט הפדרלי בבוסטון, וזאת לאחר שהועבר לשם ימים בודדים אחרי שנעצר בשכונת אנסינו שבלוס אנג'לס. "אנחנו בודקים אם מדובר באותו אדם שאיים על הטיימס ועל ה-NFL", אמר ג'ורג' וורגסי, עוזר התובע הכללי הפדרלי. כזכור, הנשיא טראמפ מרבה  לכנות את העיתונות כולה כ"פייק ניוז" ואף כינה מספר פעמים את עיתונאי ארה"ב כ"אויב העם". כמעט באופן קבוע הוא גם משתלח בניו יורק טיימס וב-NFL, אשר שחקניה מוחאים כנגד אלימות משטרתית ע"י כריעת ברך בעת נגינת ההמנון הלאומי.

וורגסי וצוותו ביקשו מבית המשפט לחייב את צ'יין להסתובב עם אזיק אלקטרוני על מנת לוודא שאינו מתקרב לאותם ארגונים, דבר שעורך דינו של צ'יין לא התנגד אליו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE