הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: מגמות מעורבות במדדים, אמון הצרכנים קבע שיא של 15 שנים
הנאסד"ק חצה את רף 8,000 הנקודות, מרחק קצר בלבד מהמקום בו הנשיא טראמפ נאם מול עצרת האו"ם. חרף דבריו התוקפניים, לא נרשמו ירידות חדות. ריבוי המיזוגים העסקיים המשיך גם היום, שער השקל מתאושש

בזמן שהנשיא טראמפ נאם בעצרת הכללית של האו"ם, ההשפעה של מילותיו הורגשה היטב בבורסה בוול סטריט. אחרי יום שננעל במגמות שליליות, רוב המדדים החשובים התאוששו היום. הנאסד"ק עלה בקרוב ל-15 נקודות וחצה את רף ה-8,000, ואילו מדד ה-S&P500 ירד בשתי נקודות וננעל על 2,917.44.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)


מדד הדאו ג'ונס חטף מהלומה קלה ואיבד 65.4 נקודות מערכו, ובעת תום המסחר ערכו נאמד על 26,496.65 נקודות. מדד אמון הצרכנים, אחת הדרכים הטובות ביותר להבין כיצד העם האמריקאי חושב על כלכלת המדינה, עלה ל-138.4 בחודש ספטמבר, ערכו הגבוה ביותר מזה עשור וחצי. 

בקרב החברות, שתי עסקאות ענק נרשמו כאשר רשת Arby's רכשה את רשת Sonic, ואילו בתחום האופנה נחתמה עסקת ענק במסגרתה ורסאצ'ה תימכר לקבוצת האופנה "מייקל קורס". אמזון רשמה עלייה של 2% בערכה, והיא מתקרבת שוב אל רף 2,000 הדולר למנייה. על רקע נתוני המכירות של מוצריה החדשים, גם אפל רשמה עלייה, אך יחסית מזערית ובתום המסחר מנייתה הייתה שווה 222.19 דולר.

שער החליפין בין השקל הישראלי לדולר האמריקאי מגלה סימני התאוששות, ונכון לעכשיו דולר אחד שווה ל-3.59 שקלים. בראשית חודש אוגוסט הגיע נתון זה ל-3.70 שקלים לדולר. 


סיכומים יומיים:

יום שני, ה-24 בספטמבר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE