הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חודש וחצי אחר פתיחת התחנה המרכזית החדשה בסן פרנסיסקו, ליקוי בטיחותי גרם לסגירתה
רק לפני כמה שבועות רבים הגדירו את מרכז התחבורה "סיילספורס" כתחנה מרכזית עתידנית ומעולה, אך סדק שהתגלה באחת מקורות הפלדה גרם לסגירת המקום עד להודעה חדשה. מסוף זמני הוקם מחוצה לו, אך עיכובים רבים נרשמו בכל אזור המפרץ

כאוס עצום נרשם הבוקר (רביעי) במערך התחבורה הציבורית בכל אזור מפרץ סן פרנסיסקו, זאת לאחר שאמש התגלה סדק באחת מקורות הפלדה של מרכז התחבורה "סיילספורס" שנפתח רק לפני כחודש וחצי. "בגלל הסדק, אי אפשר לחזות את מה שעלול לקרות לקורה. לכן, המהנדסים שלנו סגרו את האזור", כך על פי מארק זבנה, בכיר במערך התחבורה הציבורית בעיר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סדרנים מוודאים שאיש לא נכנס אל התחנה, הבוקר בסן פרנסיסקו (צילום: AP)


עוד מסר זבנה כי קורת הפלדה נמצאת בקומה השלישית, בצד המזרחי של הבניין, הסמוך לרח' פרימונט. הגילוי התרחש אתמול כאשר עובדי המקום התקינו פנלים על התקרה. "זה מאוד מאכזב אותנו בתור האחראים לבנייה, וזה גם מאכזב שהציבור נפגע מכל הסיפור הזה", הוא אמר.


קורת הפלדה שבה התגלה הסדק (צילום: AP)


נכון להבוקר, לעובדי המקום אין מושג כיצד הסדק התרחש ומה גרם לו. בהתאם לכך, נכון לעכשיו אין הערכה מתי הקורה תתוקן ומתי התחנה המרכזית תחזור לפעילות השגרתית. עד שזה יקרה, הנוסעים יעשו את דרכם דרך מסוף זמני שהוקם בסמוך לתחנה עצמה. למרות המאמצים להתנהל בצורה שגרתית, עיכובים רבים נרשמו בכל הקווים באזור.


הכניסה לתחנה הזמנית, בסמוך לתחנה המרכזית (צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE