הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת בתי חולים שהונתה את מדיקייד תיקנס ביותר מרבע מיליארד דולר
הרשת דחקה ברופאי חדר מיון לאשפז חולים גם כשלא היה צורך בכך כדי להגדיל את החזרי הביטוח הפדרליים. לא נמסר אם יינקטו צעדים אישיים נגד מי מהמעורבים

רשת בתי החולים HMA (Health Management Associates) תשלם למעלה מרבע מיליארד דולר במסגרת תביעות על הונאת תכניות ביטוח הבריאות הפדרליות. החברה הסכימה לשלם 260 מיליון דולר במסגרת הסדר אליו הגיעה עם משרד המשפטים שהגישה אישומים פליליים נגדה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העיקר הבריאות. HMA

HMA נרכשה על ידי בתי החולים-למטרת-רווח Community Health Systems ב-2014. הרשת הואשמה כי שילמה לרופאים עבור הפניות לרופאים מומחים וכן שניפחה את נתוני חדרי המיון שלה על מנת לקבל תשלום גבוה מהממשל הפדרלי במסגרת מדיקייד ותכניות בריאות פדרליות אחרות. ההסדר שדווח אתמול (שלישי) כולל גם הסדרה של כמה תביעות אזרחיות שהוגשו נג הרשת שמפעילה את בתי החולים. חברה בת אחת של HMA, מרכז הבריאות המחוזי קרלייל, הסכימה בנוסף להסדר להודות באשמה בסעיף אחד של קשירת קשר לביצוע הונאת ביטוח בריאות.

עוזר התובע הכללי בריאן בנצ'קובסקי מסר בהודעה לתקשורת כי "HMA הפעילה לחץ על רופאי חדר מיון, בין היתר באמצעות איומים בפיטורים, להגדיל את מספר החולים שמוחזקים לאשפוז או השגחה בעקבות ביקור במיון גם כאשר האשפוזים לא היו הכרחיים מבחינה רפואית. מפעילי בתי חולים שמשפיעים באופן לא ראוי על שיקול הדעת המקצועי של רופא כדי להגדיל רווחים נוטלים סיכון". לא נמסר אם יינקטו צעדים אישיים נגד מי מהמעורבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE