הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"Bed Bath & Beyond" הציגה את נתוני המכירות, המנייה צנחה
נתוני המכירות הגיעו לשיא שלילי שלא נראה מאז שנת 2000, דבר שגרם למנייה לאבד רבע מערכה בתוך שעות בודדות. מנכ"לית הכספים של החברה ניסתה להרגיע וציינה את המכירות המקוונות, אך אנליסטים מעריכים שמדובר רק בעשירית מסך הרווחים

רשת החנויות "Bed Bath & Beyond" הודיעה אתמול (רביעי) כי בכוונתה להעסיק שתי חברות ייעוץ לעסקים כדי שאלו יסייעו לה למצמם הוצאות ולמעשה לשקם את המותג כולו, כך אמר סטיבן טמרס, מנכ"ל הרשת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף Bed Bath & Beyond (צילום: Shutterstock)


הבוקר, החברה דיווחה על גובה המכירות הנמוך ביותר מאז מרץ 2000, דבר שהוביל למנייה לצנוח ב-25%. ניל סונדרס, מנהל בחברת הייעוץ GlobalData Retail, ציין בדו"ח שכתב אמש כי "המשפחה הממוצעת מוציאה יותר כסף על מוצרים ביתיים מאשר בעבר. כאשר חושבים על עובדה זו ומחברים לזה את נתוני המכירות, רואים שהרשת נמצאת בצרות".

רובין דה-אליה, מנכ"לית הכספים של החברה, טענה הבוקר שהחברה צוברת מומנטום במכירות ברשת, אך סירבה לפרט כמה מסך המכירות של החברה הגיעו באופן מקוון. עם זאת, היא ציינה שהערכת האנלסטים, כ-10% בלבד, היא "פספסה קצת". סונדרס, מאידך, אמר שהרשת צריכה לעשות יותר כדי להילחם בענקיות המסחר המקוון כמו אמזון ו-וולמרט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE