הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצים לרזות? שתו הרבה מים
ללא מים, הגוף לא יכול לתפקד באופן נורמלי. בתקופת דיאטה, בה נדרש הגוף לתפקוד יתר, יש לצרוך לפחות 2 ליטר ביום ולהימנע ממשקאות אלכוהוליים וממותקים

חלק גדול, אפילו גדול מאוד, מהכתבות שעוסקות בהרזיה מורה על מזונות שרצוי וכדאי להימנע מאכילתם, או לפחות להפחית בצריכתם בצורה ניכרת. הכתבה הזו, עוסקת במה שתצטרכו להחזיק במקרר, או במזווה, אם ברצונכם/ן לאבד משקל. יכול להיות שעבור רבים מדובר בנושא ברור מאליו, אך לא פעם קיימת נטייה לדלג דווקא על הדברים הכי פשוטים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שתיית מים. במקרים רבים, מים מהברז אינם מספיק טובים בשל הכימיקלים שהם מכילים. צילום:  mimagephotography / 123RF Stock Photo


אז ככה: רוצים להוריד משקל? ובכלל לדאוג לבריאותכם? עליכם לשתות לפחות 2 ליטרים של מים בכל יום ויום. מתברר כי ללא הנוזל הכה חיוני, הגוף נמצא במצב של סטרס, משום שחוסר במים פוגע בתפקודו הנורמלי. בשעת דיאטה, הגוף נדרש על ידכם לתפקד באופן שהוא יותר מרק "נורמלי", ולעבור לפעילות מתקדמת יותר. לכן, הוא זקוק לכמות רבה של מים. בכל מקרה עליכם להימנע ממשקאות ממותקים או אלכוהוליים, על מנת להוריד את המשקל שברצונכם לאבד. 


אבל רגע, יש עוד משהו. למרבה הצער לא תוכלו לסמוך על המים שיוצאים לכם מהברז. לעיתים קרובות יש בהם יותר מדי כלור וכימיקלים אחרים. בחלק מהמקרים אפילו הטעם שלהם מוזר ולא טוב. לכן, כדי להפיק את המיטב מיתרונות המים שאתם שותים, עליכם לדאוג שיהיו באיכות טובה, כלומר מים מינרלים או כאלו שעברו סינון. שיהיה בהצלחה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE