הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אצטדיון "וומבלי" על סף מכירה: בעלי קבוצת NFL הציע 800 מיליון דולר
מי שעומד בראש קבוצת ג'קסונוויל ג'גוארס וקבוצת הכדורגל האנגלית פולהאם, סעיד קאן, צפוי להשלים את רכישת האצטדיון המפורסם בעולם. נבחרת אנגליה צפויה להמשיך לשחק בו, למרות העובדה שנדדה למגרשים אחרים בחודש האחרון. הרווח מהמכירה ילך לשיפור תשתיות הספורט במדינה

איש העסקים האמריקאי, סעיד קאן, התקדם השבוע צעד נוסף אל עבר רכישת אצטדיון וומבלי המפורסם. קאן הינו הבעלים של קבוצת ה-NFL, הג'קסונוויל ג'גוארס, כמו גם קבוצת הכדורגל האנגלית, פולהאם, והוא הציע 800 מיליון דולר להתאחדות הכדורגל האנגלי בעבור האצטדיון שנמצא בפאתי לונדון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אצטדיון וומבלי (צילום: Shutterstock)


אתמול (חמישי) שוחחו ראשי ההתאחדות על מה לעשות עם הרווחים הצפויים: "מכירת אצטדיון וומבלי תוביל להשקעה עצומה במתקני הכדורגל במדינה", כלשון ההודעה שפרסם ההתאחדות. כעת ייאלצו הצדדים להמתין עד לעשירי באוקטובר, אז תתקבל החלטה סופית בעניין. כאמור, הטיעון המרכזי בעד המכירה הוא שימוש בכספים שיגיעו כדי לשפר תשתיות ספורט ברחבי המדינה, בעיקר באזורים מרוחקים מהערים הגדולות, וכל זאת כדי להמשיך לפתח את הכדורגל במדינה.

נבחרת אנגליה בכדורגל תמשיך לשחק באצטדיון גם אם יימכר, אך בחודש האחרון החליטה הנבחרת לשחק באצטדיונים קטנים יותר בערים אחרות, כגון לידס ולסטר, דבר המראה נכונות מצדה לנדוד ברחבי המדינה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE