הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בית המשפט לקוואלקום: אין מניע לעצור את אפל מייבוא האייפון
אפל זכתה לניצחון גדול בבית המשפט לענייני מסחר לאחר שזה דחה את בקשת ענקית השבבים שלא לאפשר לאפל לייבא את האייפון לארה"ב. כעת שופט נוסף צריך לאשר את הפסיקה, ואז תהפוך לסופית. בינתיים ישנה תביעה נוספת שהגישה קוואלקום כנגד אפל. הודעת ענקית הטלפונים הניידים: "מברכים על ההחלטה"

בית המשפט לענייני מסחר בארה"ב סירב מוקדם יותר היום (שישי) לחסום את הייבוא של טלפונים ניידים של אפל, האייפון, שבהם יש שבבים של אינטל. מדובר בתבוסה גדולה לחברת קוואלקום, אשר רק לפני כמה ימים האשימה את אפל ואינטל בקשירת קשר כדי לגנוב ממנה מידע חסוי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


אומנם בית המשפט הסכים עם טענת קוואלקום שהפטנט שלה הופר ע"י אפל, אך רק בהקשר של ניהול הכוח במכשיר הנייד. לכן החליט השופט לדחות את בקשתה של קוואלקום לאסור על הייבוא של אייפון בעל שבב של אינטל. השופט תומאס פנדר הסביר ש"ישנו אינטרס ציבורי הגובר על בקשת קוואלקום". כעת הצדדים ייאלצו להמתין לאישור של שופט נוסף שיבחן את התיק, וללא קשר ישנה תביעה נוספת שהגישה קוואלקום כנגד אפל.

אפל מצדה טוענת שהיא זכתה בניצחון גדול היום, ואף הסבירה שהיא שמחה שבית המשפט לא הורה לה לשלם לקוואלקום בעבור טכנולוגיה שלא קשורה אליה: "אנו מברכים על כך שבית המשפט עצר את הניסיון של קוואלקום לפגוע במתחרים ע"י פגיעה בצרכן האמריקאי", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE