הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראק פיילין נעצר לאחר שהיכה חברה ומנע ממנה להתקשר למשטרה
בנה של מושלת אלסקה לשעבר, היכה מכרה שהתארחה אצלו. כשרצתה ליצור קשר עם הרשויות, לקח ממנה את הטלפון. גם האזיקים לא עצרו אותו והוא התפרע במעצר

משפחת פיילין לא מפסיקה להפתיע, אבל יכול להיות שכבר היינו צריכים להפסיק לעשות את הפרצוף המופתע, כבר כשהבת נכנסה להריון בגיל צעיר מחוץ לנישואים, לאחר שאם המשפחה השמרנית המפורסמת דיברה על חשיבות משפחתי כהלכתו. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעצר שלישי בתוך פחות משלוש שנים. פיילין (צילום: AP)


בנה הבכור של מושלת אלסקה לשעבר, שרה פיילין, נעצר על תקיפת מכרה בביתו. זהו המעצר השלישי שלו בגין אלימות, תוך פחות משלוש שנים. פיילין הבן, חייל בן 29, נעצר בשישי בלילה באשמת עבירה של תקיפה אלימה מדרגה רביעית, שיבוש הליכי אלימות במשפחה, התנגדות למעצר והפרעה.

"החקירה חשפה כי טראק פיילין תקף מכרה בביתו", כתבו השוטרים בדו"ח. "כשהמכרה ניסתה להתקשר לרשויות, הוא מנע ממנה לקחת את הנייד. בהיותו במעצר, פיילין התנגד פיזית לשוטרים". טראק מוחזק ללא ערבות במתקן מטסו פרטריאל.

בדצמבר האחרון דחף פיילין הבן את אביו טור לריצפה, הכה אותו שוב ושוב והשאיר אותו כשהוא שותת דם ונמלט מהמקום. שרה, האם, שהייתה המועמדת הרפובליקנית לסגנית הנשיא בשנת 2008, סיפרה לשוטרים כי בנה סיים שימוש בתרופות.

בעת שהגיעה המשטרה למקום נראו ההורים עוזבים את הבית בשתי מכוניות נפרדות, כאשר טוד עם דם על פניו ושרה "נראית מאוד מוטרדת", לפי דיווחי התקשורת באותו הזמן. השוטרים התעמתו על טראק, שכינה אותם "איכרים" ואמר להם לא להכנס עם נשק. בסופו של דבר הוא נלקח באזיקים למעצר.

מקרה אחר התרחש בינואר 2016, כאשר נעצר בגין אלימות במשפחה, לאחר שהיכה את חברתו דאז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE