הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סנטרל פארק: בהלה גדולה בהופעה של ג'נט ג'קסון
אלפי צופים היו משוכנעים ששמעו יריות וגרמו לפאניקה גדולה שהסתיימה בפציעתם של כמה אנשים שנדחפו אל הקיר במהומה. מקור הרעש: מחסום ברזל שנפל

הסנטרל פארק בניו יורק אירח אתמול את פסטיבל גלובל סיטיזן (Global Citizen Festival) החינמי שכלל הופעות של כמה מהזמרים הידועים בארה"ב, אך גם כמה רגעים של פחד עבור הצופים. ממש לפני שאמורה הייתה להתחיל ההופעה של ג'נט ג'קסון, מחסום ברזל שנפל גרם לחלק מהקהל לחשוב שמדובר ביריות ולהגיב בפאניקה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקהל המודאג אתמול בסנטרל פארק (צילום: AP)


מאות צופים ברחו לאחר האירוע ושבעה מהם ספגו פציעות קלות לאחר שנדחפו כנגד הקיר במהלך המנוסה. "זה היה ממש מפחיד", אמר פטריק לי בן ה-30 שהגיע כל הדרך מאנגליה, "אנשים היו משוכנעים שמדובר ביריות".

הפסטיבל שנמשך כשמונה שעות סחף אליו כ-60 אלף צופים בסך הכול ומלבד ג'נט ג'קסון הופיעו בו אמנים מוכרים נוספים כמו ג'ון לג'נד, קארדי בי, שון מנדס ודה ויקנד (The Weeknd). הארגון שאחראי על הפסטיבל הוא "פרויקט העוני העולמי" (Global Poverty Project) והצופים יכולים להיכנס לחינם בזכות תרומה לצדקה או השתתפות בפעילויות שונות.


ניסה להרגיע, כריס מרטין (צילום: MSNBC)


מנהל הפסטיבל הוא סולן קולדפליי כריס מרטין שעלה לבמה לאחר המהומה וניסה להרגיע את הקהל כמו גם משטרת ניו יורק ששלחה לבמה את קת'לין אוריילי, סגנית מפקד המשטרה שהבהירה כי מחסום נפל ולא נורו יריות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE