הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבעיות מתחילות? ממצאים מצביעים על "זמני טעינה מטורפים" באייפון החדש
סי אן בי סי ו"פון ארנה" בדקו כמה זמן לוקח לסוללות של מכשירי האייפון החדשים להגיע מ-0 ל-100 אחוזים, הנתונים לא ממש מחמיאים לאפל, בייחוד כאשר משווים אותם לאלה של מכשירי אנדרואיד

כשבועיים לאחר ההשקה הרשמית של מכשירי האייפון החדשים וכבר מתגלים ניצנים ראשונים של בעיות שחובבי האייפון ברחבי העולם לבטח לא ישמחו לשמוע עליהם. ב-CNBC ובחברת "פון ארנה" (Phone Arena) החליטו לבדוק את זמני הטעינה של הצעצועים החדשים של אפל, שגם בדגמים הקודמים לא היו מהירים במיוחד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בגדי האפל החדשים. לוקח הרבה זמן להטעין אותם (צילום: wccftech)


לא רק שמשתמשי האייפון צריכים לקנות בנפרד את המטען ולשלם עליו עוד 68 דולר, אלא שמי שהספיק כבר לקנות את האייפון XS צריך לחכות שלוש שעות ו-5 דקות לטעינה מלאה, 4 דקות פחות ממשתמשי האייפון X בעוד אנשי האייפון XS Max מחכים אפילו יותר, שלוש שעות ו-29 דקות.

הזמנים הללו הם כמובן הארוכים ביותר מבין כל המכשירים הקיימים היום בשוק כאשר מעט מתחת לשלושת המכשירים הללו נמצא עוד חבר למשפחת אפל, האייפון 8 פלוס עם 2 דקות פחות משלוש שעות. מכשירי האנדרואיד משאירים אבק לאפל בתחום הזה כאשר המכשיר עם זמן הטעינה הארוך ביותר שלהם הוא הסמסונג גלקסי S9 שהושק בפברואר השנה.


לפחות בתחום אחד, הגלקסי מנצח בגדול (צילום: t3)


ב-CNBC תיארו את זמני הטעינה של מכשירי האייפון כ"איטיים בצורה מטורפת" ובחברת "פון ארנה" התייחסו גם לעלות המטען ואמרו: "זה גובל בפשע בייחוד כאשר משווים לרוב מכשירי האנדרואיד שהמטענים המהירים שלהם מגיעים בתוך הקופסה ולא דורשים ממך להוציא עוד 68 דולר על הזכות הזו". חלק מהבעיה נעוצה בכך שהמטענים של אפל קטנים מאוד ובענקית הטכנולוגיה ניסו להסביר ל-CNBC: "הרבה לקוחות מעדיפים מטענים קטנים על פני הגדולים יותר מכיוון שהם נורא קומפקטיים וניתן לסחוב אותם לכל מקום".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE