הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: טנדר התנגש בתוך בית ועלה באש
תאונה בין שני רכבים הסתיימה בהתנגשות של אחד מהם בתוך בית מגורים בו ישנו בני המשפחה כאשר שניים מהם נפגעו ופונו לבית החולים ביחד עם הנהגת

תאונה לא שגרתית ומפחידה מאוד עבור המעורבים בה התרחשה אתמול בעיר הוליווד בפלורידה הממוקמת בין מיאמי לפורט לודרדייל. רכב SUV שהתנגש ברכב אחר סמוך לרחוב שרידן ושדרות נורת'ווסט 56 בשש בבוקר הועף מעוצמת הפגיעה לעבר בית סמוך והתנגש בו בחוזקה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכב השרוף מול הבית לאחר התאונה (צילום: WPLG)


כל ארבעת בני המשפחה שהו בבית והתעוררו לצליל פגיעת המכונית בביתם, שניים מהם נפגעו ופונו לבית החולים ביחד עם נהגת ה-SUV כאשר עד כה לא נמסרו פרטים לגבי חומרת פציעתם. האירוע היה מפחיד עוד יותר עבור הנהגת ויושבי הבית מאחר והרכב עלה באש מיד לאחר הפגיעה בבית כאשר מכבי האש שהגיעו למקום מיהרו לכבות את השריפה שנוצרה.

"הרכב עלה באש, הבית עלה באש וגם העץ ליד ועדיין אפשר להריח את העשן", אמרה אחת השכנות לאחר שהאירוע הסתיים והוסיפה גם כי היא סבורה שהנהגת איבדה את הכרתה או שישנה לפני התאונה מכיוון שהיא לא שמעה קול בלימה לפני הפגיעה בבית. המשטרה המקומית מצידה הודיעה כי עדיין מוקדם לקבוע את נסיבות התאונה וחקירה בעניין נפתחה כדי לבדוק זאת לעומק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE