הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קליפורניה: חיפושים אחר פורץ הובילו להטלת סגר על בית ספר יסודי
גבר מבוקש נמלט בקרבת בית הספר במזרח מפרץ סן פרנסיסקו, ועל כן החליטה המשטרה לנעול את שערי המוסד הלימודי. כעבור כארבעים דקות הוא נמצא מתחת לבית והועבר לבית החולים ואז לבית הכלא. דוברת המשטרה טוענת: "סגרנו את בית הספר כצעד של משנה זהירות"

המשטרה בעיר פרימונט, הממוקמת בין סן חוזה לאוקלנד, הורתה על חזרה לשגרה לאחר שסגר הוטל על בית הספר היסודי "מישן סן חוזה" בעקבות הסריקות אחר גבר החשוד בפריצה לבית סמוך. בשעה 10:27 הורתה המשטרה להנהלת בית הספר לנעול את הדלתות, אך כעבור כארבעים דקות העבריין הנמלט נתפס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: משטרת פרימונט)


על פי החשד, מדובר בגבר שהיה מבוקש לחקירה על מספר פריצות לבתים שאירעו באזור. לא ברור אם הוא היה באמצע פריצה לבית נוסף או שמא העלה את חשדם של תושבי השכונה כאשר הסתובב, אך בכל מקרה שוטרים רבים הוזעקו. לאחר שלא נמצא, הוחלט להציב ניידת בכניסה לבית הספר הסמוך ולהורות לצוות לסגור את שעריו. בסביבות השעה 11:05, הוא נמצא מתחת לאחד הבתים. תחילה הועבר לבית החולים מאחר ונפצע בעת המנוסה, אך לאחר מכן נעצר באופן רשמי.


בית הספר בפרימונט שנסגר למבקרים (צילום: פייסבוק)


שמו פרטים נוספים אודות האירועים שאליו הוא קשור יפורסמו בהמשך, כך מסרה המשטרה בעיר. ג'נבה בוסקס, דוברת המשטרה, סיפרה שלא היה חשד שהוא חמוש, והוחלט להטיל סגר על בית הספר כצעד של משנה זהירות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE