הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסלה: קצב הייצור ברבעון השלישי שבר שיאים
על אף התקופה הלא פשוטה שעוברת על החברה, היא הצליחה בשלושת החודשים האחרונים לייצר מעל ל-80 אלף כלי רכב, ביניהם כ-52 אלף דגמי "S" הפופולארים. בו בזמן החברה פספסה את יעדי התפוקה של השבוע האחרון של חודש ספטמבר, אך עדיין מדובר בחדשות חיוביות בעבור היצרנית

יצרנית המכוניות החשמליות, טסלה, הצליחה לייצר 80,142 כלי רכב במהלך הרבעון השלישי של השנה (יולי עד ספטמבר), ביניהם 53,239 דגמי מודל "S", ובכך היא הגיעה ליעדי התפוקה שהציב המנכ"ל אילון מאסק. מדובר בבשורה של ממש בעבור החברה, שבימים האחרונים שמה עלה לכותרות בהקשרים שליליים יותר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילון מאסק על רקע המודל "S" של טסלה (צילום: Shutterstock)


נתון מעניין נוסף הוא כמות המכוניות שנשלחו לבעליהם, כלומר לא הכמות שמייצרים אלה הכמות שמוכרים בפועל. בסך הכל סיפקה החברה 83,500 מכוניות, מתוכם 55,840 דגמי מודל "S". כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הודיעה החברה שהיא תגביר את תפוקת הייצור של דגם זה לאחר שהיא הגיעה ליעדים שהציבה לעצמה. עם זאת, בעדכון האחרון של החברה נכתב כי החברה פספסה את תחזית הייצור שלה לשבוע האחרון של חודש ספטמבר, וזאת מכיוון שייצרה 5,300 מכוניות ולא 6,000 כפי שצפתה.

בבלוג Electrek, העוקב אחר התפתחויות בתחום המכוניות החשמליות, נטען כי קצב הייצור הגבוה ביותר שידעה החברה אי פעם היה נמוך מ-80,000, כך שאם אכן סיפקה טסלה 80,142, יהיה זה הרבעון הטוב ביותר שידעה מבחינת התפוקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE