הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שתי מעטפות המכילות ריצין נשלחו לפנטגון
המעטפות המכילות את הרעל הקטלני מוענו למזכיר ההגנה ג'יימס מאטיס ולמפקד הצי, אדמירל ג'ון ריצ'רדסון. הו הועברו ל-FBI לבדיקות נוספות

רשת CNN מדווחת כי שתי מעטפות שהגיעו ליחידת הדואר של מטה משרד ההגנה בפנטגון נמצאו חיוביות בבדיקות לאיתור הרעל ריצין. המעטפות מוענו למזכיר ההגנה ג'יימס מאטיס ולמפקד הצי, אדמירל ג'ון ריצ'רדסון. מבנה יחידת הדואר של משרד ההגנה נמצא במבנה נפרד והמעטפות הרעילות מעולם לא נכנסו בפועל לתוך הפנטגון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטה משרד ההגנה בארלינגטון, וירג'יניה (צילום: GettyImages)

דובר הפנטגון, קולונל רוב מאנינג, מסר כי כל הדואר שהתקבל אתמול (שני) ביחידת הדואר של הפנטגון נמצא בהפרדה ולא מהווה סכנה לסגל משרד ההגנה שעובד במקום. הוא הוסיף כי המעטפות נלקחו על ידי ה-FBI לבדיקות נוספות.

ריצין הוא רעל קטלני במיוחד שמופק מצמח הקיקיון ונעשה בו שימוש במתקפות טרור בעבר. הוא יכול להגיע בצורה של אבקה, טבליות, תרסיס או נוזל חומצתי. במקרה של הרעלה הוא גורם לבחילות, הקאות ודימום פנימי שממשיכים לכשל האיברים הפנימיים כמו הכבד והכליות ומשם למוות תוך 36 עד 72 שעות, גם לאחר חשיפה לכמות מזערית. לא ידועה תרופת נגד יעילה.

זו אינה הפעם הראשונה שמכתבים וחבילות המכילים חומר החשוד כריצין נשלחים למבנים ממשלתיים. ב-2013 נשלחו מספר חבילות לסנאטורים, הבית הלבן ובכיר במערכת המשפט במיסיסיפי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE