הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תלמיד כיתה ג' הגיע לבית הספר עם נשק חם ואיים על ילדי כיתתו
הוריו של הילד הופתעו לשמוע על האקדח ועד כה לא ברור מה מקורו. המנהל: "להציב גלאי מתכות זה רעיון טוב אבל ילדים רואים וסופגים אלימות גם ברחוב"

ילד בן 9 נעצר ביום שלישי לאחר שהביא אקדח לבית הספר, ובעודו בכיתה – כיוון אותו לשלושה מחבריו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ילד בן 9 הגיע חמוש. בית הספר ע"ש פול טרנר, לאודרהיל (צילום: גוגל ארת')


מדובר בתלמיד כיתה ג' הלומד בבית הספר היסודי ע"ש פול טרנר בלאודרהיל שבפלורידה, שלא התבייש להראות את האקדח גם למורה. החוקרים בודקים האם כיוון את האקדח כחלק ממעשה בריונות בין ארבעת הילדים המעורבים. בתחילה חשדו החוקרים כי הנשק היה טעון, אך מאוחר יותר חזרו בהם. הילד אמר לחבריו "אתם רואים? זה אקדח אמיתי", והוסיף הערות מאיימות, כך לפי איווט מארקס פרקינס, דוברת המשטרה המקומית.

לאחר שראתה את האקדח בסביבות השעה 10:20 בבוקר, התקשרה המורה לסגן המנהל, שהזעיק את קצין בית הספר. האחרון שהה בקמפוס ופרק את הילד מנשקו במהירות. בפני הילד עומדים אישומים בגין החזקת נשק בשטח בית הספר ושלושה סעיפים של תקיפה חמורה. לדברי המשטרה – לא ברור מהיכן השיג את הנשק, והוריו של הילד היו מוטרדים בנושא. כרגע לא צפויים להגיש כתבי אישום נגד ההורים.

ראש עיריית לאודרהיל, ריצ'ארד קפלן, אמר כי "לא תהיה כל סובלנות לאלימות בבית הספר, וגם לא להבאת נשק. יש לבצע חקירה כדי לנקוט בפעולות המתאימות, בכדי שמצב כזה לא יחזור על עצמו. לא ברור לי היכן ילד בן 9 מצא את הנשק". כשעלה הרעיון להציב גלאי מתכות בכניסה לבית הספר, אמר קפלן כי "התקנתם תהיה 'בסדר' אבל עוד לפני שהילדים מגיעים לקמפוס הם רואים את הדברים ברחוב. אלימות יכולה להתרחש מחוץ לשטח שלנו, ושם לא עוברים בגלאי מתכות".





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE