הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לילות לבנים: הכירו את הספינה שתיקח אתכם עמוק אל תוך שטחי הקוטב
הספינה החדשה והמשוכללת National Geographic Endurance מסוגלת להפליג שני שלישים מהעולם ללא צורך בתדלוק ומציעה לכם הרפתקה באזורי הקוטב הקפואים

אם תמיד חלמתם ללכת בעקבות חוקרי האזור הארקטי, בחברת Lindblad Expeditions מציעים בדיוק את המסע שמתאים לכם. מדובר על הפלגה עם הספינה החדשה, National Geographic Endurance.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספינה  National Geographic Endurance


הספינה החדשה מתאפיינת בעיצוב מתקדם ומערכת טיפול בקרח במים קפואים, והיא צפויה לצאת לדרך בתחילת שנת 2020, כשהיא מוכנה להתמודד עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים ששוררים בקוטב. המאפיינים של הספינה מאפשרים לנוסעים לגלות חלקים שונים של העולם, שקשה להגיע אליהם בדרכים אחרות.

מדובר על הזדמנות להגיע למקומות יוצאי דופן ולנקודות שלא הגיעו אליהן קודם לכן. זאת, בזכות ספינת המשלחת הקוטבית המתקדמת ביותר בעולם. הספינה תוכננה באופן ייחודי, כך שעלויות הדלק וזיהום האוויר יהיו נמוכות ובו זמנית, ייהנו הנוסעים מחוויה הפלגה נעימה. הספינה יכולה להפליג את שני השלישים של העולם ללא צורך בתדלוק ולכן מסוגלת להפליג עמוק יותר אל תוך הקרחונים.


גם אותם תפגשו במסע אל הקוטב

המחירים לשיט של תשעה ימים בפיורדים הנורבגיים וסביב לאיים הסקוטיים, מתחילים מ-7,950 דולר לאדם בחדר זוגי. המסע מצפון נורבגיה לאלסקה, ימשך 20 ימים, במחיר של 23,870 דולר לאדם; מסע אל הפארק הלאומי של צפון מזרח גרינלנד, הידוע בדובי קוטב, כלבי ים, אריות ים, קרחונים וכפרי הדייגים שעל החוף ימשך 26 ימים במחיר של 34,750 דולר לאדם.

לפרטים: www.expeditions.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE