הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"משהו חייב להיעשות": מחלוקת בעניין תוכנית הדיור להומלסים בשרמן אוקס
מחאת תושבים נערכה אתמול בשכונה הצפונית של לוס אנג'לס בניסיון לזרז את הפתרון לבעיית ההומלסים באזור כאשר מנגד ישנם בעלי בתים המתנגדים לתוכנית הדיור שעומדת על הפרק

מחאת תושבים נערכה אתמול בשכונת שרמן אוקס בלוס אנג'לס בעקבות תוכנית דיור עבור חסרי הבית המונחת על שולחנם של קברניטי העיר. התושבים השואפים לפתור את בעיית חסרי הבית בעיר מחו בניסיון לזרז את קידום התוכנית והוצאתה לפועל. המחאה נעשתה בצל מחאת נוספת שהתקיימה לפני מספר שבועות והציגה את הצד השני של המתרס, תושבים שאינם מעוניינים ביישום התוכנית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השלט שהוחזק ע"י ג'ון פלצר במחאת התושבים אתמול בשרמן אוקס (צילום: KABC)


"אני ממש לא אוהב את המסר שהוצג שם ואני לא מאמין שזה באמת מייצג את מה שהקהילה שלנו חשה בעניין", אמר פול דומונט, תושב האזור שבעצמו היה חסר בית במשך כ-20 שנים. "האנשים האלו לא מייצגים אותי", אמר תושב נוסף, ג'ון פלצר, "גם כי אני חושב שהרבה פחד מוכנס מהסיבות הלא נכונות".

התוכנית אמורה לספק דיור קבוע ודיור חירום זמני בשני מקומות הסמוכים לשדרות ספולבדה (Sepulveda) והיא אכן אמורה לצאת לפועל בסופו של דבר כאשר כל הכספים שנועדו למימונה כבר הועברו לגורמים הרלוונטיים. 

הטענות של המתנגדים לתוכנית גורסות כי מאחר וכבר יש בעיה עם התושבים ה"ארעיים" באזור כפי שהגדירו אותם, התוכנית רק תגרום לבעיות נוספות אך ג'ון פלצר טען בתגובה: "משהו חייב להיעשות. אני מאמין שדיור זו זכות שצריכה להיות לכולנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE