הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונדה ו-GM ישתפו פעולה כדי לייצר מכונית חשמלית ואוטונומית
יצרנית המכוניות היפנית תשקיע 2 מיליארד דולר בחברת בת של GM, וזו במטרה להשיק כבר בשנה הבאה דגם משופר של ה"בולט". מעבר לכך, שתי החברות יעבדו יחדיו על דגם אוטונומי וחשמלי שאינו ע"ב דגם קיים. מנכ"ל GM סירב לספק לוח זמנים מדויק לפרויקט זה

הונדה וג'נרל מוטורס, שתיים מיצרניות המכוניות הגדולות בעולם, הודיעו מוקדם יותר היום על שיתוף פעולה חדש שנועד לייצור דור חדש של מכוניות אוטונומיות. במסגרת שיתוף פעולה זה, הונדה תשקיע שני מיליארד דולר ב-12 השנים הקרובות בחברת "קרוז", חברת הבת של GM העוסקת במכוניות מסוג זה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פורד וג'נרל מוטורס (צילום: רויטרס)


ג'נרל מוטורס, בעזרת חברת "קרוז", עבדה לאחרונה על גרסה חדשה של דגם ה"בולט" הפופולארי שיהיה חשמלי ואוטונומי, והציפייה היא שדגם זה יגיע לשוק כבר בהשנה הבאה. כעת, עם הסיוע הכלכלי וההנדסי של הונדה, החברה תוכל לפתח מכונית חדשה לגמרי שאינה מבוססת על דגם קודם. מדובר למעשה בשלב הבא בפיתוח של מכוניות אוטונומיות.

"מדובר במכונית הראשונה שנבנתה במטרה שלא יהיה צורך בנהג", אמר הבוקר דונלד אמאן, מנכ"ל GM. עם זאת, אמאן סירב לספק מסגרת זמנים לדגם החדש והסכים רק לומר שהדגם יושק כאשר ייקבע שהוא ראוי לנסיעה על הכביש וכאשר ראשי GM יחליטו שהוא בטיחותי מספיק.


תמונת הדגם האוטונומי, כפי שחשפו החברות (צילום: Cruise)


בעקבות הודעת החברות, מנייתה של GM טיפסה בשני אחוזים ואילו הונדה איבדה כשלושה וחצי אחוזים מערך מנייתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE