הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוטר נורה למוות ושישה נפצעו על ידי יורה שהתבצר עם ילדים
אירוע ירי קשה בדרום-מזרח ארה"ב: חמישה שוטרים, 3 ממשרד השריף ושניים ממשטרת פלורנס, נורו. לפחות אחד נהרג ומצב הפצועים לא ידוע. בין הפצועים גם שוטרת. חשוד אחד נעצר והאירוע עצמו נגמר. למרות זאת, רב הנסתר על הגלוי בשלב זה

שבעה אנשי אכיפת חוק, ביניהם סגני שריף של מחוז פלורנס (דרום קרוליינה) ושוטרים של העיר פלורנס, המרוחקת כשעה וחצי ממזרח לבירת המדינה קולומביה, נורו היום סמוך לשעה שש בערב, שעון החוף המזרחי. כך מסר גלן קירבי, שריף המחוז. אירוע הירי נגמר, אך נסיבות האירוע עדיין נבדקות. לפחות אחד השוטרים שנורו לא שרד את הפציעות ומותו הוכרז סמוך לשעה שש וחצי בערב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, לפני זמן קצר


חשוד אחד נעצר, אך לא ידוע על מצבו. על פי הדיווחים, בין השוטרים שנורו נמנית גם שוטרת. על פי דיווח בתחנת WPDE המקומית, שניים מן הפצועים האחרים נמצאים "על סף המוות". האירוע התרחש בפרויקט המגורים וינטג' פלייס בדרך הופמאייר במערב העיר פלורנס, והמשטרה מפצירה בתושבים שלא להתקרב לאזור בשלב זה. 

תחנת WSB המקומית מדווחת כי למעלה מ-100 אנשי אכיפת חוק מסוכנויות שונות נמצאים במקום. במסיבת עיתונאים טעונה מסרו אנשי משרד השריף המקומי כי האירוע החל כאשר השוטרים הגיעו לבית כדי להוציא לפועל צו חיפוש שנבע ככל הנראה מתלונה על אלימות במשפחה. החשוד התבצר בבית עם ילדים וירה על השוטרים דרך החלונות. עם הישמע היריות נכנס בית הספר התיכון הסמוך לסגר, שהוסר מאז.


זירת האירוע (צילום: RealFriscoKid, טוויטר)


מושל דרום קרוליינה, הנרי מקמאסטר, כינה את האירוע "הרסני" והילל את אומץ ליבם של אנשי רשויות אכיפת החוק שנהרגו. "מעשי הגבורה נטולי האנוכיות של הגברים והנשים ברשויות אכיפת החוק הם אמיתיים, כמו שכוחה של התפילה אמיתי. [רעייתי] פגי ואני מבקשים שתתפללו עבורם. התפללו להחלמתם, ועבור משפחותיהם", צייץ. 

פלורנס היא עיר בת כ-37 אלף איש. היא העיר הגדולה באזור נהר הפי די, בפינה הצפון-מזרחית של המדינה, שסבלה לאחרונה קשות מסופת ההוריקן האחרונה, שאף היא כונתה פלורנס. הרקע לאירוע היום לא ברור עדיין. 


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE