הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירידה בכמות ההרוגים בתאונות הדרכים בארה"ב
הסוכנות הלאומית לבטיחות בתחבורה פרסמה את הנתונים, שבו בזמן הצליחו להפתיע וגם להמשיך במגמה שמתרחשת כבר מספר עשורים. מנהלת הסוכנות: "מברכים על המגמה". למרות הבשורות הטובות, דווקא נרשמה עלייה בתאונות הקטלניות שבהן מעורבות משאיות

בששת החודשים הראשונים של שנת 2018 נרשמה ירידה של 3.1% בכמות ההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים, דריסות ולמעשה כל אירוע אחר הקשור לתחבורה, כך עולה מהנתונים שפרסמה הסוכנות הלאומית לבטיחות בתחבורה (NHTSA).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


עוד מסרה הסוכנות שנרשמה ירידה של 1.8% בכמות ההרוגים בכבישים בשנת 2017 לעומת 2016, וזאת לאחר שבשנתיים הקודמות נרשמו עליות מדאיגות בנתון זה. ב-2017 שיעור המוות בדרכים עמד על 1.16 על כל 100 מיליון מייל של נסיעה, ואילו במחצית הראשונה של 2018 נתון זה עומד על 1.08 מקרי מוות על כל 100 מיליון מייל של נסיעה.

היידי קינג, מנהלת הסוכנות, סיפרה שהיא ומשרדה מנסים לקבוע את הגורם לפיחות במטרה "לנצל" אותו עוד יותר. "אנו מברכים על המגמה", היא מסרה הבוקר.

באופן כללי, ב-4 העשורים האחרונים המגמה היא ירידה במקרי המוות כתוצאה מתאונות דרכים, בעיקר בזכות השימוש הנפוץ כיום בחוגורת בטיחות. הקטגוריה היחידה שרשמה עלייה בשנת 2017 הייתה התאונות הקטלניות שבהן הייתה מעורבת משאית, שם נרשמה עלייה של 3.8%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE