הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ימי הביניים זה כאן: בבוסטון מציעים לכם הזדמנות לשוב לאחור בזמן בפסטיבל המלך ריצ'ארד
מסורת פסטיבלי ימי הביניים והרנסנס ממשיכה לשגשג בכל מיני מקומות בעולם, כמו גם בארצות הברית. אם עדיין לא הזדמנתם לאירוע כזה, ההצעה הבאה מספקת הזדמנות נהדרת ליהנות מפסטיבל ימי ביניים מובהק

פסטיבל המלך ריצ'רד מתקיים כחלק ממסורת שנפוצה בכל מיני מקומות בעולם, כמו גם בארצות הברית. מדובר בחגיגה שלמה שמשחזרת את החיים בימי הביניים ובתקופת הרנסנס ומאפשרת למבקרים ליהנות מבידור, משחקים, אטרקציות ועוד, במתחם אחד. הפסטיבל המדובר מתקיים באזור בוסטון, בכל סוף שבוע, עד ה-21 באוקטובר, מהשעה 10 וחצי בבוקר ועד השעה 6 בערב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אבירי המלך האמיצים נלחמים זה בזה כשהם רכובים על סוסים

הפסטיבל, שיתקיים במתחם ששטחו 80 אקרים, יציע את מיטב מוקדי העניין המסורתיים. לצד מתקני השעשועים המרגשים, פינות היצירה ומלאכת היד, ביתני האמנות ודוכני המזון, יציגו מאות אנשי בידור מיומנים מופעים מרהיבים על שמונה במות: שחקני תיאטרון, אקרובטים, להטוטנים, רקדנים, מפעילי תיאטרון בובות ואפילו נמרים אקזוטיים.

בין היתר יתקיים מופע לחימה בהשתתפות האבירים של המלך, כשהם רכובים על סוסים ומופע התאבקות בבוץ בין קבצנים.

לא כדאי לשכוח ליהנות מהטעמים המפתיעים של הפסטיבל, עם שוקי הודו צלויים, קערות של נזידים שונים ומשקאות שמפניה, יין ובירה.

בואו לפסטיבל שלו. המלך ריצ'רד ואשתו


בין ביתני האמנות אפשר למצוא כלי חרס יפיפיים, תכשיטים מעוצבים, ציורי פנים יוצאי דופן, בגדים שנתפרו בהתאם לתקופה, נעלי מוקסינים, שמנים ריחניים, ספרי פנטזיה ועוד מגוון פריטים שיזכירו את החוויות מהפסטיבל בהמשך.  

הוראות הגעה: https://kingrichardsfaire.net//directions/
טלפון: 508-866-5391
אתר: kingrichardsfaire.net

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE