הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוטה: פעוט בן שנתיים גרס מעל לאלף דולר במזומן
בני זוג צעירים מיוטה ביקשו להחזיר כסף לאחד ההורים, אך מעטפה ובה 1,060 דולר נעלמה. לאחר חיפוש קצר הם מצאו שאריות של המזומן בתוך מכונת הגריסה. ככל הנראה הילד, שהכיר את המכונה וראה כיצד היא פועלת, זרק את המעטפה לתוכה. אך לא הכל אבוד והמשפחה מקווה לקבל את הסכום בחזרה בעוד כשנתיים

משפחת בלנאפ מהעיר הולאדיי, פרברה הדרומי של העיר סולט לייק סיטי, מנסה למצוא דרך יצירתית לגייס 1,060 דולר לאחר שבנם בן השנתיים גרס את הסכום הגדול במגרסת נייר. הוריו של בן, אב המשפחה, שילמו בעבור מינוי שנתי לקבוצת הפוטבול של אוניברסיטת יוטה, ולכן הוא ואשתו ג'קי ניסו לחסוך כדי להחזיר להם את הסכום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בני הזוג, הכסף הגרוס ובנם ליאו (צילום: מש' בלנאפ)


רק בשבוע שעבר הם הגיעו לסכום היעד, 1,060 דולר, אך במהלך סוף השבוע האחרון המעטפה עם הכסף נעלם. השניים החלו לחפש אחריה בכל הבית: "אני חיטטתי בפח כי חשבתי שאולי זה נזרק בטעות כאשר ג'קי פתאום צעקה ואמרה, 'אני חושבת שמצאתי'. באתי אליה, ראיתי שהיא מחזיקה את הפח של המגרסה, ואז היא אמרה לי, 'אני חושבת שהכסף פה'", נזכר בן.

במהרה הצליחו בני הזוג להבין שבנם, ליאו, הוא זה ככל הנראה עומד מאחורי המעשה: "ליאו עוזר לי לפעמים לגרוס כל מיני פרסומות שאנחנו מקבלים בדואר", אמרה ג'קי, "במשך חמש דקות שלמות פשוט עמדנו בחדר ולא ידענו מה לעשות. אז החלטנו לא לקחת את זה קשה ולהתייחס לזה בתור סיפור משעשע", היא סיכמה.


הכסף הגרוס (צילום: מש' בלנאפ)


בהמשך הסתבר שיתכן שהמשפחה לא הפסידה את הסכום הגדול, שכן ישנו משרד ממשלתי העוסק בכסף שהושחת. "התקשרתי למחרת היום ואמרו לנו שאולי יהיו מסוגלים לעזור לנו. אמרו לנו לאסוף את כל השאריות לשקיות אטומות, לשלוח את זה לוושינגטון די. סי. ובתוך שנה או שנתיים נקבל את הכסף בחזרה". אומנם מדובר בתקופה יחסית ארוכה להמתין לכסף, אבל זה כמובן עדיף על כלום. המשפחה עוד לא החליטה אם ליאו יורשה להתקרב בשנית למגרסה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE