הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרגש: כך סייעו שוטרים מקליפורניה לקשישה בכיסא גלגלים
שני שוטרים הוזעקו לטפל ב"מפגע תעבורתי", אך נדהמו לגלות שם אישה קשישה שנתקעה בגלל שסוללות כיסא הגלגלים שלה התרוקנו. לאחר שהציעו מספר אפשרויות לסיוע, אחד השוטרים החליט לדחוף בעצמו את כיסא הגלגלים ואת האישה בכל הדרך אל ביתם, במרחק של מייל מהמקום שבו היא נמצאה

שני שוטרים ממשרד השריף של לנקאסטר זכו למילים חמות ומעודדות ברחבי הרשת לאחר שעצרו בצדי הדרך וסייעו לקשישה בכיסא גלגלים להגיע אל ביתה. השניים, שרק שמות המשפחה שלהם פורסמו, הוזעקו ביום שלישי לאחד מהכבישים בעיר לאחר שנהג הלין על "מפגע תעבורתי" בדמות האישה בכיסא הגלגלים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שצולם מהניידת (צילום: משרד השריף בלנקסטר)


כאשר הגיעו למקום השוטרים צ'אפמן ומונטנז, הם גילו שהאישה נתקעה לאחר שסוללות הכיסא החשמלי התרוקנו. "צ'אפמן ומונטנז הציעו לה 'טרמפ' הביתה, אבל היא הייתה נסערת מאוד מהמחשבה שהיא תיאלץ לנטוש את אחת הדרכים היחידות שנותרו לה להיות עצמאית. הכיסא עצמו הוא גדול מאוד ולא ניתן לקפלו, ולכן לא היה אפשר להכניס אותו לניידת", כתב משרד השריף בפייסבוק.

בשלב הזה מונטנז יצא מהניידת ודחף את הכיסא גלגלים ואת האישה אל ביתה, במרחק של מייל שלם מהנקודה בה מצאו אותה. "השוטר צ'אפמן 'צחק' על הקצב האיטי של השניים והחברה המבוגרת שלנו נקרעה מצחוק. אנו כל כך אסירי תודה לכל השוטרים שלנו. הגיבורים שלנו עונדים תגים, לא גלימות", כלשון ההודעה. 

תיעוד מתוך הניידת פורסם ברשתות:



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE