הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאסק צייץ בסרקזם: "הרשות לניירות ערך עושה עבודה נהדרת"
היזם, שהודח מתפקיד יו"ר טסלה ושילם קנס של 20 מיליון דולר בהסכם הפשרה עם הרשות, לאחר שהואשם בהטעיית משקיעים, קרא ל-SEC: הרשות להעשרת שורטיסטים"

לא שוכח ולא סולח. לאחר שהרשות לניירות ערך בארה"ב אילצה את היזם אילון מאסק לעזוב את תפקיד יו"ר טסלה, אליו לא יורשה לחזור במשך שלוש שנים, וקנסה אותו ואת החברה בקנס של 20 מיליון דולר כ"א בטענה להטעיית משקיעים, מנכ"ל טסלה לעג לרשות. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאסק. הציוץ לא אמור לסכן את ההסדר עם הרשות. צילום: AFP


בציוץ שפרסם בטוויטר, כלי תקשורת אהוב עליו במיוחד, שבגללו הסתבך בפרשה (צייץ ב-7 באוגוסט השנה כי יש לו מימון מובטח להפיכת טסלה לחברה פרטית ושמחיר המנייה יעמוד על 420 דולר), מאסק קרא ל-SEC "הרשות להעשרת שורטיסטים" (Shortseller Enrichment Commission, כאשר ראשי התיבות הם זהים לאלו של הרשות).


בציוץ שפרסם כתב מאסק כי "הרשות להעשרת שורטיסטים עושה עבודה נהדרת" ושיבח את ה-SEC על "שינוי שמה", מה שכמובן לא קרה במציאות. לאחר הציוץ של מאסק, מניית טסלה ירדה ב-2% במסחר המאוחר. בתגובה לדבריו של מאסק מסרה הרשות לרשת CNN כי "לא שינתה את שמה". ברשות סירבו למסור תגובה מפורטת יותר. לדברי מומחים, הציוץ של מאסק לא צפוי לסכן את ההסדר שהושג בינו לבין הרשות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE