הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פנסילבניה: גנב מהחברה בה עבד 400 אלף דולר ובזבז את הכסף על חשפניות וכרטיסים למשחקי הוקי
ג'יימס פרי עבד כאחראי אשראי ותשלומים בחברת R&R אקספרס. במשך למעלה משנתיים הוא ניתב כספים ששלומו לחברה על ידי לקוחות לחשבונו הפרטי, וחגג עם הכסף שגנב

עובד חברת משאיות במערב פנסילבניה מואשם ש"שרף" כמעט 400 אלף דולר על חשפניות וכרטיסים לאירועי ספורט. ג'יימס פרי (29) מקוראפוליס, פנסילבניה, נעצר ביום שני בחשד לגניבה והאשמות נוספות ונקבעה לו ערבות של 10,000 דולר. הוא חשוד שניתב את הכספים שהתקבלו מתשלומי הלקוחות לחשבון הבנק הפרטי שלו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרי. רשם כי החובות אבודים כדי שהחברה תספוג את ההפסדים. צילום: מתוך FOX News


פרי היה מנהל האשראי, החיוב והחשבונות בחברת R&R אקספרס. בתוקף תפקידו הוא הצליח להעביר לחשבון הבנק הפרטי שלו 373,928 דולר מאז אפריל 2015. אבל כפי שזה נראה, לחברה יהיה קשה מאוד לקבל את הכסף חזרה. מחקירתו עולה כי את הכספים שגנב מהחברה בה עבד בזבז פרי על מועדוני חשפנות, בילויים למבוגרים, קזינו וכרטיסים למשחקי ספורט, בעיקר הוקי קרח. 


עוד עולה מהחקירה כי פרי השתמש בתוכנת מחשב שעזרה לו לעבד את תשלומי האשראי שנשלחו לחברת המשאיות ולהפנותם מחדש לחשבונו האישי. לאחר שעשה זאת, הוא רשם פעמים רבות כי הלקוחות לא שילמו והם בעלי "חוב אבוד", כדי שמזימתו לא תתגלה. אלא שהתרמית של פרי נחשפה בחודש יולי האחרון, לאחר שעובדי החברה נכנסו לחשבון העבודה שלו, בזמן שלא היה בעבודה. בעקבות זאת, נפתחה חקירת משטרה שהובילה למעצרו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE