הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוחר סמים רצח דוגמנית פלייבוי ומקסים, בביתה שבפילדלפיה
היפהפיה בת ה-36 פגשה אותו במטרה לרכוש קוקאין. הם שתו יחד יין ולאחר מכן קיימו יחסי מין בהסכמה. היא סירבה להעביר לו תשלום והוא חנק אותה למוות

אדם שהואשם בחניקתה של הדוגמנית כריסטינה קרלין-קראפט בת ה-36, סיפר כי עשה זו כי הביא לה את הקוקאין שהזמינה ממנו, אך סירבה לשלם, וכך הגיעו למאבק אלים בו מצאה את מותה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נבהל ולא ידע מה לעשות. האריס (צילום: AP)


"נבהלתי ופחדתי. לא ידעתי מה לעשות", אמר ג'ונתן האריס, בן ה-30. "ידעתי שאני הולך להיות בצרות". הצהרתו הוקראה בבית המשפט על ידי הבלש טונג ריצ'רד, שלקח ממנו את ההודאה במעצר. האריס הואשם ברצח, שוד, גניבה וכן במותה של קרלין-קראפט. לדברי המשטרה, השניים נפגשו במרכז העיר פילדלפיה, שעות ספורות לפני מותה, ב-22 באוגוסט. הם ככל הנראה לא הכירו אחד את השני קודם לכן. גופתה המדממת של הדוגמנית נמצאה בחדר השינה, בבית בפרבר האמיד בו היא התגוררה.

לדברי הנאשם, הוא הגיע למקום כדי למכור לה את הסם תמורת 1200 דולרים. לאחר ששתו יין ואף קיימו יחסי מין בהסכמה, היא סירבה לשלם והסתירה את הסם שקיבלה ממנו. לטענתו היא הכתה אותו בבקבוק זכוכית והוא סטר לה, חבט בה שוב ושוב וקשר אותה כשניסתה לברוח. היא קיבלה ממנו מכשיר טלפון כשביקשה להתקשר לאביה, אך במקום זאת התקשרה למשטרה והוא בתגובה – חנק אותה.

כשהפסיקה לצרוח הוא ברח, לקח בגדים וקוקאין וברח מהמקום. לטענתו חשב שהיא עדיין בחיים בשלב הזה. קרלין-קראפט דיגמנה בעבר לווניטי פייר, ויקטוריה'ס סיקרט, פלייבוי ומקסים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE