הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלוף המוטוקרוס הברזילאי נעצר בפלורידה בגין אלימות במשפחה
אריק ברטס נטל כדור שינה, שתה בירות ויין ואז הטיח את חברתו, הדוגמנית מליסה ברץ, על הריצפה, בעט בה וחנק אותה. את התוצאה על פניה היא העלתה לרשת החברתית, שהפכה מיד ויראלית

אלוף המוטוקרוס הברזילאי, אריק ברטס, נעצר בפלורידה לאחר שחברתו העלתה תמונה של פניה לאחר שהיכה אותה, לאינסטרגרם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שימו לב לסימנים. גנץ (צילום: מעמוד האינסטגרם)


ברטס, בן  ה-25, הואשם בתקיפת הדוגמנית מליסה גנץ בת ה-22, בזמן ששהו בטמפה ביי ב-23 בספטמבר. השניים היו זוג עד האירוע במשך שלושה חודשים. בתצלום אותו העלתה גנץ, נראית הצעירה עם ארובת עין פגועה. 

"לא אסתיר את סימני הסיפור שלי. אף אישה לא צריכה להתבייש בהיותה קורבן אלימות במשפחה", כתבה בטקסט שצירפה לתמונה. לפי הדו"ח של משטרת טמפה, ברטס "הפך קנאי והחל להתווכח עמה לאחר שנטל כדור שינה, שתה ארבע בירות וכמה כוסות יין". לפי האישומים, הוא הטיח אותה ברצפה, בעט בפניה וחנק אותה.

למחרת פרסום התמונה בה חשפה את האלימות, פרסמה הדוגמנית תמונה חושפנית שלה וכתבה: "אני מפרסמת את התמונה הזו כי החבר לשעבר שלי מחק אותה ללא הסכמתי. הוא אמר לי שנשים עם בני זוג לא יכולות לפרסם תמונות כאלה". גנץ, היא סטודנטית לביולוגיה באוניברסיטת דרום פלורידה, ובן זוגה לשעבר זכה לכותרות על הצלחותיו בתחום האופנועים מגיל 15.

את השניים מקיפים חברים מפורסמים. אחת מהן, השחקנית והדוגמנית הברזילאית לואיזה ברונט, פרסמה הצהרת תמיכה בגנץ. היא פרסמה את התמונות של הדוגמנית המוכה בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה "נשים, למען אהבת אלוהים – שימו לב לסימנים. למען אהבת האל, בואו נתאחד".

ברטס שוחרר בערבות של 60 אלף דולרים ונאסר עליו להתקרב לגנץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE