הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיים בסרט: שבירת קופות מסחררת של שני סרטים חדשים
ונום וסטאר איז בורן הגיעו לסכומים שלא חשבו עליהם. מנהלי ההפצה של הראשון אף חששו מעט בהתחלה אף לבסוף הביאו כניסה של 80 מיליוני דולרים, שעקפה את זו המוצלחת מ-2013 של כח המשיכה

סרט הקומיקס "ונום" זכה אומנם לביקורת קטלנית אבל שבר את שיא הקופות של אוקטובר עד כה, עם 80 מיליוני דולרים ואילו "אה סטאר איז בורן" של בראדלי קופר זינר ל-41.3 מיליוני דולרים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפתיע לטובה. ונום


עם 174.5 מיליוני דולרים מכרטיסים שנמכרו בבתי הקולנוע בארה"ב ובקנדה, נראה כי מדובר בסוף השבוע הטוב ביותר של סופי אוקטובר, הודות לשני סרטים שונים מאוד, ששניהם עלו על הציפיות. ונום הגיע בסערה ופתח מרחק מספיידרמן ואילו זה של קופר זכה לבאז יפה בשל ביצוע השיר המרכזי על ידי ליידי גאגא. הראשון היה לא בטוח, השני בטוח לגמרי. שניהם הצליחו בגדול.

"ידענו שיש לנו להיט ביד" אמר ג'פרי גולדשטיין, מנהל ההפצה של האחים וורנר שמאחורי אה סטאר איז בורן. "בכל פעם שאנשים צפו בסרט הם הרגישו אותו, הם בכו, הם אהבו אותו", הסביר. יותר ספק היה לרובן פליישר, שהיה אחראי על ונום בכיכובו של טום הארדי, אבל הוא זכה להפתעה, והקהל נהר לבתי הקולנוע.

הפתיחה המוצלחת האחרונה שהייתה לסרט באוקטובר הייתה בשנת 2013, כשכח המשיכה הכניס 55.7 מיליוני דולרים. על כך אמר אדריאן סמית, נשיא ההפצה המקומית של סוני כי "למרות שהאולפנים היו בטוחים בסרט, לא ראיתי 80 מיליון מקרוב".

פילוח הצופים היה כמובן שונה בין הסרטים. בעוד שונום משך צעירים, רובם גברים, אה סטאר איז בורן משך מבוגרים יותר, ובעיקר נשים. "בקהל המבוגר שלנו היו לנו אנשים שלא היו בסרט במשך שנים", ציין גולדשטיין בסיפוק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE